کارمند اخراجی اداره آب و فاضلاب، خود را مأمور جا زده و دست به کلاهبرداری می‌زد. وی ۳۱خرداد‌ماه سال‌جاری با شکایت مردی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

متهم

شاكي در توضيح ماجرا گفت: در حال ساخت‌وساز يك مجتمع مسكوني در خيابان سيدجمال‌الدين اسدآبادي بودم كه شخصي نزد من آمد و خودش را مأمور سازمان آب معرفي كرد. او شماره حسابي را به من اعلام كرد و مدعي شد كه اين شماره حساب متعلق به مديرمالي شركت آب و فاضلاب است و از من خواست تا هزينه انشعاب آب شهري مربوط به مجتمع مسكوني را به آن حساب واريز كنم. وي ادامه داد: از آنجا كه اين شخص تمام اطلاعات ملك در حال ساخت‌وساز را مي‌دانست من نيز به او اعتماد كرده و مبلغ 15ميليون‌و350 هزار تومان به شماره حسابي كه گفته بود واريز كردم. اما بعد متوجه شدم كه او كلاهبردار است.

با اين شكايت تيمي از مأموران اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران تحقيقات خود را در اين زمينه شروع كردند و در بررسي‌ها متوجه شدند كه مرد كلاهبردار در حقيقت يكي از كارمندان اخراجي اين سازمان بوده است. وي 2سال پيش به‌علت انجام تخلفات اداري توسط حراست اداره آب و فاضلاب شناسايي و در نهايت اخراج شده بود. با دستگيري متهم او به ده‌ها فقره كلاهبرداري در مناطق مختلف تهران اعتراف كرد. وي گفت:با پرسه زدن در مناطق مختلف تهران ساختمان‌هاي در حال ساخت را شناسايي مي‌كردم و پس از كسب اطلاعات دقيق درخصوص هويت صاحب ملك و... نزد آنها مي‌رفتم و خودم را مأمور شركت آب و فاضلاب جا مي‌زدم و كلاهبرداري مي‌كردم.

سرهنگ ذاكراستقامتي، معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي تهران، با اعلام اين خبر گفت: متهم با قرار قانوني و براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار مأموران اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است و شاكيان احتمالي مي‌توانند به اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 302408

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha