همشهری آنلاین: علی صادق‌زاده به نشان نقره دسته ۱۰۷ کیلوگرم دست یافت و کاروان ایران را ۵ مداله کرد.

A.Sadeghzade

در رقابت های نوبت بعد از ظهر چهارمین روز مسابقات وزنه‌برداری قزاقستان، علی صادق‌زاده، نماینده کشورمان در دسته 107 کیلوگرم به نشان نقره دست یافت.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، وی در حرکت اول وزنه 228 کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت دوم نیز وزنه 234 کیلوگرم را مهار کرد. صادق‌زاده در رقابتی تنگاتنگ با حریف آذربایجانی خود، وزنه 242 کیلوگرمی را انتخاب کرد که در حرکت سوم از مهار آن بازماند و به عنوان نایب قهرمانی رسید.

در رقابت‌های این دسته، نماینده آذربایجان با رکورد 242 کیلوگرم، ضمن رکوردشکنی به عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت و عنوان سوم نیز به نماینده یونان با رکورد 233 کیلوگرم رسید.

پنجشنبه و در آخرین روز اين پيكارها نمایندگان سنگین‌وزن ایران، سیامند رحمان و احمد امین‌زاده در دسته 107+ كيلوگرم به مصاف حریفان خواهند رفت.

رقابت‌های آزاد قهرمانی وزنه‌برداری آسیا و اقیانوسیه با حضور نمایندگان 28 کشور از 4 مرداد ماه در شهر آلماتی آغاز شده و تا 8 مرداد ماه در جریان خواهد بود.

تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب سیامند رحمان، احمد امین‌زاده، علی صادق‌زاده، سامان رضی، حامد صلحی‌پور، مجید فرزین، نادر مرادی و امیر جعفری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

کد خبر 302478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha