چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پوستر فیلم سینمایی «مزارشریف» که توسط بهزاد خورشیدی طراحی شده است، رونمایی شد. این فیلم اوایل شهریور ماه اکران می‌شود.

مزار شریف

به  گزارش تسنیم، پوستر فیلم سینمایی «مزارشریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده که توسط بهزاد خورشیدی طراحی شده است، رونمایی شد.

وی بارها در جشنواره های مختلف سینمایی نامزد شده است و تاکنون دو بار سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و یک پروانه زرین جشنواره فیلم کودک را برای طراحی پوستر دریافت کرده است.

خورشیدی درباره روند طراحی پوستر فیلم سینمایی مزار شریف می گوید: در پوستر مزار شریف رابطه عاطفی زن افغان و دیپلمات ایرانی حس خوبی را برایم منتقل کرد و پوستری را طراحی کردم که در آن  یک اثر ساده همراه با موتیف و رنگ‌های بسیار و در خشان حضور داشته باشد و به نوعی هم راویتگر فضای فیلم و موقعیت جغرافیایی فیلم باشد.

پیش از این در جشنواره فیلم فجر پوستر دیگری از فیلم مزار شریف رونمایی شده بود. فیلم سینمایی مزار شریف به کار گردانی  حسن برزیده  اوایل شهریور 94 در سینماهای تهران و شهرستان اکران می‌شود. فیلم «مزار شریف» داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت 10 تن از کارکنان کنسولگری ایران شد. این فیلم با شعار هیچ جنگی  به نفع هیچ مردمی نیست، در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و علاوه بر استقبال منتقدان توانست. سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای  بهزاد عبدی و دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه بصری را برای امیررضا معتمدی به دست بیاورد.

کد خبر 302492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha