همشهری آنلاین: ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مقاومت حزب الله لبنان موفق شدند شمار زیادی از تروریست‌ها را به هلاک رسانده و به مناطق مرکزی شهر الزبدانی واقع در ریف دمشق پیشروی کنند.

 پیشروی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به مرکز شهر الزبدانی

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب الله لبنان روز پنجشنبه در ادامه دستاوردهای خود در زمینه آزادسازی مناطق اشغال شده شهرالزبدانی، به سوی منطقه الشلاح واقع در مرکز شهر و خیابان زعطوط در نزدیکی منطقه المحطه پیشروی و حلقه محاصره گروه های تروریستی را تنگ تر کردند.

عملیات ارتش در این منطقه به هلاکت شمار زیادی از تروریست های گروه موسوم به جبهه النصره و 3 تن از سرکردگان آن ها به نام های محمد منیر الدالاتی ، محمد شحاده و اسامة علی حمدان منتهی شد.

ارتش و نیروهای مقاومت همچنین کنترل مسجد جامع بردی و شماری از ساختمان های واقع در حاشیه جنوبی این شهر را به دست گرفتند و یک انبار مهمات گروه های تروریستی را منهدم کردند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان از 13 ژوییه (22 تیرماه) عملیات نظامی آزادسازی شهر الزبدانی را از طریق جدا کردن این شهر از حومه جنوبی آن و قطع جاده اصلی آن با شهرک مضایا آغاز کردند.

در این عملیات تاکنون تعداد زیادی ازعناصر مسلح که بیشتر آنها وابسته به گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه وگروهک تروریستی دیگر موسوم به احرار الشام مورد حمایت رژیم آل سعود به هلاکت رسیده ویا زخمی شده اند.

الزبدانی آخرین منطقه در مرز سوریه با لبنان است که در اشغال تروریست ها قرار دارد.

کد خبر 302589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha