همشهری آنلاین: مسابقات آزاد و رده‌بندی نونهالان پسر پیش از ظهر جمعه (۹ مرداد) در بناب به پایان رسید و رادین خیام توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

سکوی قهرمانی تنیس روی میز

به گزارش روابط عمومي فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات رده بندی از صبح پنجشنبه در مجموعه ورزشی ولایت شهر بناب با حضور 14 بازیکن در یک جدول دوره‌ای آغاز شد.

در پایان بعد از انجام سیزده دور مسابقه، رادین خیام با قبول تنها یک شکست و کسب 25 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد. در این مسابقات مبین علیپور از آذربایجان غربی تنها شکست خیام را رقم زد.

علیرضا بابادی‌وند، مبین علیپور و محمدحسین پورموسوی بازیکنان 23 امتیازی جدول مسابقات بودند که در نهایت علیرضا بابادی‌وند از خوزستان به مقام نایب قهرمانی رسید و مبین علیپور از آذربایجان غربی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در این پيكارها محمدامین صمدی، بازیکن خردسال تهرانی که در یک رده سنی بالاتر به میدان رفته بود، توانست با به دست آوردن 21 امتیاز رده پنجم مسابقات رده‌بندی را به خود اختصاص دهد.

امیرحسی شریفی از مرکزی، ایلیا جهان‌فر از کرمانشاه و کیارش زین‌العابدین از قزوین دیگر بازیکنانی بودند که توانستند با قرار گرفتن در رده‌های ششم تا هشتم در این دسته باقی بمانند.

گفتنی است در بخش آزاد این رقابت‌ها که روز چهارشنبه برگزار شد، 141 بازیکن از 25 استان حضور داشتند و در نهایت 11 بازیکن از این مسابقات به جدول رده‌بندی را پیدا کردند. رادین خیام، علیرضا بابادی‌وند و محمدحسین پورموسوی بازیکنان دسته برتر دوره قبل بودند که در این مسابقات حضور داشتند.

این مسابقات با سرداوری کاظم ریوندی و یحیی لطف‌اله‌نسبی به مدت سه روز به میزبانی هیئت تنیس روی میز آذربایجان شرقی و در شهر بناب برگزار شد.

 

کد خبر 302827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha