یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

جسد مرد جوانی که قربانی طمع ۱۰۰میلیون تومانی دوست جنایتکارش شده بود، در عملیاتی ۹ساعته با تلاش آتش‌نشانان و چاه‌کن‌ها از عمق ۸ متری زمین بیرون کشیده شد.

مقتول

اين مرد به نام ياشار كه 100ميليون تومان سرمايه داشت و مي‌خواست با آن طلا بخرد، موضوع را با دوستش در ميان گذاشت و همين باعث شد كه دوست وي نقشه قتل او را طراحي كند. دوست ياشار به بهانه خريد طلا وي را به مغازه‌اش كشاند و به ضرب گلوله به قتل رساند و جسدش را در چاهي كه در مغازه كنده بود، دفن كرد و همه 100ميليون تومان سرمايه مقتول را دزديد.

پس از اين ماجرا هيچ‌كس از راز جنايت خبر نداشت و همه تصور مي‌كردند ياشار ناپديد شده است تا اينكه گره كور اين پرونده چند روز پيش و با گذشت 8‌ماه از جنايت با اقدامات اطلاعاتي پليس گشوده و قاتل دستگير شد. اين مرد با اعتراف به جنايت گفت: وقتي از زبان دوستم ياشار شنيدم كه مي‌خواهد 100ميليون تومان در زمينه خريد طلا سرمايه‌گذاري كند، نقشه قتل او و سرقت‌ پول‌هايش را طراحي كردم.

پس از تهيه اسلحه و كندن چاهي در كف مغازه‌ام، با ياشار تماس گرفتم و گفتم كه طلافروشي را مي‌شناسم كه مي‌شود با قيمتي مناسب از او خريد كرد. وقتي ياشار با كيف پر از پول به مغازه‌ام آمد او را به قتل رساندم و جسدش را در چاه دفن كردم. پس از آن هم با پولي كه از او دزديده بودم براي همسرم طلا خريدم و 20ميليون تومان هم خرج خودم كردم و به‌خاطر عذاب وجداني كه داشتم بخشي از پول را صرف ترك دادن معتاداني كردم كه در كمپ بودند.

حتي با بخشي از اين پول بدهي‌ام به پدر مقتول را هم پرداخت كردم. به‌دنبال اعترافات اين مردجنايتكار، مأموران همراه آتش‌نشانان و چند كارگر چاه‌كن به مغازه قاتل رفتند و شروع به كندن مغازه كردند. آنها پس از 9ساعت تلاش جسد مقتول را پيدا كردند و ماجرا را به بازپرس احمدبيگي قاضي پرونده گزارش كردند. جسد كه آثار گلوله روي سر و گردنش ديده مي‌شد از داخل چاه بيرون كشيده و به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 302883

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha