همشهری آنلاین: مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ترامپولین با برتری تیم سرای نوظهوری و لیگ دسته یک با قهرمانی بانک انصار آ‌ذربایجان شرقی به پایان رسید.

TRampolin Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، لیگ برتر و دسته یک باشگاه‌های ترامپولین روز سه‌شنبه (13 مرداد) در خانه ژیمناستیک برادران شهید آذرپی تهران برگزار شد.

طی برگزاری این رقابت در لیگ برتر تیم‌های سرای ژیمناستیک نوظهور تبریز، خانه ژیمناستیک یزد و دبیری تبریز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم، و در لیگ دسته یک تیم‌های بانک انصار استان آذربایجان شرقی، استاد اعظمی فارس و هیئت ژیمناستیک استان چهارمحال و بختیاری به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

همچنین در انفرادی لیگ برتر امیررضا مسگری و امیر فراهانی از باشگاه دبیری تبریز به ترتیب با کسب امتیاز 90.380 و 88.420 در جایگاه اول و دوم ایستادند و محمدرضا زارع از باشگاه میرمهنای کیش با امتیاز 87.655 در جایگاه سوم ایستاد.

در انفرادی لیگ دسته یک نیز علیرضا زارع و سیدامیر شجاعی از باشگاه استاد اعظمی فارس با امتیازات 89.070 و 85.065 مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند و شایان انوشه از باشگاه بانک انصار استان آذربایجان شرقی مقام سوم را كسب كرد.

کد خبر 303151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha