همشهری آنلاین: بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور با مساحت ۶هزار و ۷۰۰ مترمربع و مجهز به ۱۳۴ دستگاه یونیت دندانپزشکی با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در بروجرد به بهره‌برداری رسید.

بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور در بروجرد

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه آزاد، دكتر سيد حسن هاشمي در مراسم افتتاح بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور در بروجرد، با بیان اینکه حدود 4 درصد هزینه‌های 5 دهک جامعه در سبد دندانپزشکی است، اظهار داشت: افراد کم درآمد و فقرا از خدمات دندانپزشکی محروم بوده و بیمه‌ها در این زمینه غایب هستند و در این زمینه یک نوع بی‌عدالتی مطلق وجود دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با بيان اينكه از حضور بخش خصوصی در تراز استانداردهای ملی و بین‌المللی حمایت می کنیم، افزود: دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکلات درمانی را حل کند لذا با واگذاری امور به بخش خصوصی می‌تواند کمک زیادی به جامعه کند.

هاشمی افزود: بجای اینکه واحدهای دانشگاهي بین‌الملل ایجاد و دانشگاه‌ها را دسته‌بندی کنیم، باید رشته‌های علوم پزشکی را با رعایت استانداردهای آموزشی به بخش خصوصی واگذار کنیم و به بخش خصوصی مجوز دهیم تا زمینه‌ساز ارائه خدمات به جامعه شوند و تنگ‌نظری‌ها و خودمحوری‌ها کنار گذاشته شود.

وی با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه، گفت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی نبود، داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها به کشورهایی مانند فیلیپین، روسیه سفید و بنگلادش رفته و هزینه‌های زیادی به کشور تحمیل و مشکلات فراوانی برای خانواده‌ها ایجاد می‌شد.

  • ميرزاده: دكتر هاشمي وضعيت بهداشت و درمان كشور را جراحي كرد

دکتر حميد میرزاده رئيس دانشگاه آزاد نيز گفت: در سایه دولت تدبیر و امید می‌توان شاهد دو تحول عظیم در کشور بود، یکی در حوزه بهداشت و درمان که با همت و جدیت دکتر هاشمی شاهد جراحی بزرگی در این عرصه هستیم. همچنین دیگر دستاورد شاخص این دولت، موفقیت مذاکرات هسته‌ای است که حق ملت ایران را در جریان مذاکرات هسته‌ای تثبیت کرد.

کد خبر 304915

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha