همشهری آنلاین روزنامه همشهری در شماره پنجشنبه پنجم شهریور نوشت: در آخرین ساعات کاری مجلس در روز گذشته و پیش از آنکه تعطیلات تابستانی نمایندگان آغاز شود، شرایط ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان با ۱۵۷رأی موافق و تنها ۱۷رأی مخالف به تصویب رسید.

روزنامه همشهري با درج عنوان حمایت از بخش خصوصی برای خروج از رکود اقتصادی نوشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت فرمودند: برای حل مشکل رکود، باید برخی از طرح ها به بخش خصوصی سپرده شود. اگر ده درصد طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی سپرده شود، چهل هزار میلیارد تومان وارد چرخه اقتصادی کشور می‌شود و تأثیرات مهمی در برطرف کردن رکود خواهد داشت.

روزنامه همشهری با انتشار عنوان انتقاد پزشکیان از تبعیض در نظام پرداخت پزشکان، نوشت: وزیر بهداشت که دیروز برای ارایه گزارش عملکردش در 465 روز از گذر عمر دولت به مجلس شورای اسلامی رفته بود با انتقاد مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دوره اصلاحات روبرو شد. وی از طرح تحول سلامت انتقاد کرد و این پروژه دولت را زیر سوال برد. مسعود پرشکیان که خود روزگاری در جایگاه قاضی زاده هاشمی قرار داشت و از حامیان دولت فعلی به شمار می آید حالا یکی از منتقدان جدی طرح تحول سلامت است. او می گوید این طرح باعث شده تا در آمدبرخی پزشکان چند صد برابر شود.

این روزنامه با انتشار موضوع راه اروپا از ترکیه نمی گذرد، نوشت: صبر دولت ایران به سرآمد و به دلیل ناامن شدن راه های زمینی ترکیه، قرار است از این پس اتوبوس ها و کامیون های ایران به جای عبور از خاک ترکیه برای رفتن به اروپا از خاک کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان تردد کنند. به گزارش همشهری، تنش در خطوط ترانزیت جاده ای و اختلافات گمرک و سوخت ناوگان حمل ونقل جاده ای تهران و آنکارا در ماه های اخیر باعث شده تا شورای عالی هماهنگی ترابری ایران تدبیری تازه بیندیشد؛ به ویژه اینکه بروز حادثه برای قطار مسافری ایران در ترکیه طی چند هفته اخیر، بی اعتمادی نسبت به امن بودن مسیر ترکیه را افزایش داده است. دیروز شورای عالی هماهنگی ترابری کشور با توجه به حوادث اخیر برای ناوگان مسافری و باری در داخل خاک ترکیه به سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای دستور داد تا برای مسیرهای جایگزین از طریق ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای تردد به اروپا و بالعکس اقدام کند.

روزنامه همشهری با برجسته کردن عنوان ستارگان فوتبال جهان فردا در آزادی، نوشت: مسابقه دوستانه تیم فوتبال ستارگان ایران و تیم فوتبال ستارگان جهان برای حمایت از بیماران ام اس فردا در شرایطی برگزار می شود که روبرتو کارلوس و میشل سالگادو دیشب وارد تهران شدند.

این روزنامه همچنین در صعحه نخست موضوع های «باز باران از امروز منتظر شماست»، «زلزله فیروز کوه ربطی به گسل تهران نداشت» و «شهرداران آسیایی شنبه در تهران» را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر 305231

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha