همشهری آنلاین: نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آماده سازی قبل از بازی با گوام برگزار شد. این تمرین از ساعت ۱۸ در کمپ تیمهای ملی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این تمرین از ساعت 18 در کمپ تیمهای ملی برگزار شد و 17 بازیکن حضور داشتند اما پس از اینکه دقایقی از تمرین گذشت سید جلال حسینی، وحید امیری و مهرداد محمدی که روز گذشته برای تیمهایشان به میدان رفته بودند تمرین را ترک کردند تا استراحت کنند و این تمرین با 14 بازیکن ادامه پیدا کرد.

از لیستی که کی‌روش به تیم ملی دعوت کرده، علیرضا حقیقی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی و علی کریمی در تمرین امروز حضور نداشتند.

اعضای تیم فوتبال نوجوانان ایران به همراه مربی خود در محل تمرین حاضر شدند و این تمرین را از نزدیک تماشا کردند. کی‌روش هم با دیدن این بازیکنان به سمت آنها رفت و برایشان در دیدار با سوریه که فردا برگزارمی شود آرزوی موفقیت کرد.

رسول خطیبی با حضور در کمپ تیم ملی این تمرین را از نزدیک تماشا کرد. وقتی کی‌روش متوجه شد خطیبی تمرینات را تماشا می‌کند به کنار زمین رفت و خوش و بش گرمی با او کرد.

در این تمرین بازیکنان ابتدا بدنهای خود را گرم کردند و سپس در گوشه ای از زمین به بازی آقا وسط پرداختند. در ادامه به دو گروه سفید و قرمز تقسیم شدند و با دروازه های کوچک به فوتبال درون تیمی پرداختند.

کد خبر 305238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha