همشهری آنلاین: سومین دوره مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور، جام سیلوانا با قهرمانی ورزشکارانی از استان‌های کرمانشاه در بخش مردان و شیراز در بخش زنان پایان یافت.

Paragliding

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، سومین دوره مسابقات پاراگلایدر کشور جام سیلوانا با شعار احیای دریاچه ارومیه با حضور 300 ورزشکار، میهمان داخلی و عوامل اجرایی از سوم لغایت ششم شهریور ماه جاری در سایت کوه خلیل ارومیه برگزار شد.

100 خلبان شرکت‌کننده در این رقابت پرهیجان از استان‌های سراسر کشور در رشته هدف‌زنی با شعار احیای دریاچه ارومیه به رقابت پرداختند.

در این مسابقات که هر خلبان اقدام به سه فرود هدف‌زنی کرد، در بخش مردان سروش تیموری از کرمانشاه به مقام نخست رسید، امیر هزینی از گرگان دوم شد، محمود شیرازی‌نیا از تهران به مقام سوم دست یافت و هادی حیدری و محمدجواد اسدی به ترتیب از تهران و شیراز چهارم و پنجم شدند.

در بخش زنان نیز سحر اولیایی از شیراز به مقام قهرمانی رسید، مهناز نوروزی از تهران در جایگاه دوم ایستاد، الهام مختاری از ارومیه سوم شد و لیلا رضوی و وحیده اعلایی به ترتیب از ارومیه و تبریز چهارم و پنجم شدند.

یک داور مارشال و پنج داور نقطه هدف‌زنی، امر قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند که دو داور از ارومیه به نام‌های رحمان نیکخواه و علی خانزاده در جمع کادر داوری حضور داشتند.

پرواز با پاراگلایدر توسط بخشدار سیلوانا و معاون بخشدار از نکات جالب توجه این مسابقات بود.

در حاشیه این مسابقات گروه زیست محیطی دوستداران طبیعت متشکل از 20 نفر از حافظان محیط زیست اقدام به پاکسازی محیط اطراف محل مسابقات در پشت سد شهرچایی ارومیه کردند.

 

کد خبر 305441

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha