یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پلیس تایلند در تحقیقات مربوط به بمب گذاری مرگبار در معبد "اراوان" ، یک مظنون اهل ترکیه‌ را بازداشت کرد و از منزل او مواد ساخت بمب کشف شد.

مظنون ترکیه‌ای تبار بمب‌گذاری تایلند

 چاکتیپ چایجیندا، معاون رئیس پلیس تایلند گفت: به احتمال زیاد این مظنون ترکیه‌ای در بمب‌گذاری معبد "اراوان" در منطقه تجاری "راجاپراسونگ" دست داشته است.

این انفجار 17 اوت سال جاری میلادی در راجاپراسونگ بانکوک، پایتخت تایلند انجام شد و 20 تن از جمله چند خارجی در آن کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،این مظنون با اسم "آدم کاراداغ" امروز در "نانگ جوک" در حومه بانکوک دستگیر شد.

چاکتیپ گفت: ما در خانه این مظنون مواد منفجره کشف و ضبط کردیم.

پلیس تایلند کمی پس از بمب‌گذاری، طرحی از یک مرد را که توسط یکی از دوربین‌های امنیتی این معبد ثبت شده بود منتشر کرد. این مرد یک کوله پشتی را بر روی یک نیمکت گذاشته و رفته بود. دوربین‌ دیگری این مظنون را که تی شرت زرد رنگ به تن داشت نشان داد که سوار بر یک موتورسیکلت شده و این مکان را ترک کرده بود.

در صدور حکم بازداشت، این مظنون به عنوان یک "مرد خارجی" توصیف شده اما یکی از سخنگویان ارتش گفت به احتمال زياد این بمب‌گذاری ارتباطي به تروریسم بین‌المللی ندارد.

کد خبر 305447

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha