همشهری آنلاین: تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران با قبول شکست مقابل آرژانتین برای کسب مقام هفتمی تلاش خواهد کرد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال زیر 23 سال ایران در اولین دیدار خود برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی رقابت‌های قهرمانی جهان روز یکشنبه (8 شهريور) رو در روی آرژانتین، تیم قدرتمند گروه B قرار گرفت که با قبول شكست مقابل اين تيم از راه‌يابي به دور نیمه نهایی مسابقات بازماند.

پیمان اکبری برای شروع این دیدار پوریا فیاضی، سعید جواهری، مصطفی باقری، جواد حسین‌آبادی، سجاد دهنوی و محمد رضی‌پور را به میدان فرستاد و رسول شهسواری همانند سایر مسابقات لیبروي تیم بود.

ست اول اين ديدار با حساب 25 بر 17 به سود آرژانتین تمام شد.

در ست دوم پیروزی با امتیاز 25 بر 16 از آن جوانان كشورمان بود. ایران شانس پیروزی در ست سوم را هم داشت اما دو اشتباه نابهنگام در امتیاز حساس 23 بر 23، روند بازی را تغییر را داد و آرژانتین موفق شد ست سوم را با امتیاز 25 بر 23 به سود خود پایان دهد تا ست چهارم سرنوشت تیم صعودکننده به بازی پنجم، ششمی را تعیین کند.

ایران در ست چهارم نتوانست در امتیازات حساس از حریف پیشی بگیرد و با شکست در این ست نتیجه بازی را 3 بر 1 و با امتیازات 17 - 25، 25 - 16، 23 - 25، 21 - 25 به آرژانتین واگذار کرد.

ملی‌پوشان زیر 23 سال ایران دوشنبه در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان برای کسب عنوان هفتمی به دیدار کره جنوبی خواهند رفت.

کد خبر 305576

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha