همشهری آنلاین: تیم بوروسیا دورتموند در پی غلبه بر هرتا برلین به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافت. تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ اما این بار هم ناموفق بود و سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد.

Bundesliga

• ولفسبورگ ۳ - شالکه صفر

پیکارهای هفته سوم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۸ اوت / ۶ شهریور) با دیدار ولفسبورگ و شالکه آغاز شد. ولفسبورگی‌ها در غیاب ستاره بلژیکی خود، کوین د بروینه نیز خوش درخشیدند و با پیروزی ۳ بر صفر از شالکه سه امتیاز کسب کردند. شالکه در این دیدار بازی بسیار ضعیفی از خود نشان داد و دور از انتظار و توانایی‌های خود در میدان ظاهر شد.

• اشتوتگارت یک - اینتراخت فرانکفورت ۴

تیم اشتوتگارت در سومین دیدار خود در فصل جاری بوندس‌لیگا هم شکست خورد. اشتوتگارتی‌ها که میزبان تیم اینتراخت فرانکفورت بودند، این دیدار را علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی با نتیجه ۴ بر یک به حریف خود واگذار کردند. فرانکفورت این پیروزی را بیش از همه مدیون اشتباهات فاحش بازیکنان اشتوتگارت و ضعف‌های دفاعی حریف بود. اشتوتگارت در حال حاضر با صفر امتیاز از سه بازی در قعر جدول به سر می‌برد.

• ماینتس ۳ - هانوفر صفر

ماینتس نیز از تیم‌های موفق هفته سوم بوندس‌لیگا بود. قرمزپوش‌های ماینتس با ارائه‌ باز‌ی‌ای قوی با نتیجه ۳ بر صفر هانوفر را شکست دادند و به نخستین پیروزی خانگی خود در فصل جدید دست یافتند. موتو، مهاجم ژاپنی ماینتس با زدن دو گل (در دقایق ۱۵و ۲۹) یکی از چهره‌های موفق این دیدار بود و سهم مهمی در موفقیت تیمش داشت. سومین گل ماینتس در دقیقه ۴۷ توسط "مالی" به ثمر رسید.

• اف ث کلن ۲ - هامبورگ یک

تیم كلن در پی اشتباه داور و سودجویی از ضربه پنالتی هفته سوم بوندس‌لیگا را با موفقیت به پایان برد. دیدار میان دو تیم که در حضور ۵۰ هزار تماشاگر برگزار شد، با نتیجه ۲ بر یک به سود کلن خاتمه یافت. هر سه گل این دیدار در نیمه دوم به ثمر رسید. هامبورگ با گل هولتبی در دقیقه ۴۷ از کلن پیشی گرفت. کلن اما ورق را برگرداند و در نهایت با گل‌های هوسینر و مودسته (دقایق ۷۶ و ۸۱) به پیروزی دست یافت.

• دارمشتات صفر - هوفن‌هایم صفر

تیم‌های دارمشتات و هوفن‌هایم در سومین هفته بوندس‌لیگا نیز از کسب پیروزی محروم ماندند. دیدار دو تیم اگر چه پرتحرک و پر از صحنه‌های دیدنی بود، اما در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. دارمشتات در سه بازی به سه تساوی دست یافته و هوفن‌هایم نیز سه دیدار خود را با دو شکست و یک تساوی پشت سر گذاشته است.

• آگسبورگ صفر - اینگولشتات یک

داربی ایالت بایرن در هفته سوم بوندس‌لیگا که میان تیم‌های آگسبورگ و اینگولشتات برگزار شد، با پیروزی یک بر صفر تیم مهمان خاتمه یافت. این دومین پیروزی اینگولشتات در سه دیدار اخیر این تیم بوده که هر دوی آنها نیز در خانه حریفان به دست آمده‌اند. تک گل این دیدار را "لکی" در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند.

• بایرن مونیخ ۳ - بایر لورکوزن صفر

در آخرین دیدار روز شنبه در چارچوب پیکارهای هفته سوم تیم بایرن مونیخ با برتری از سد حریف قدرتمند خود، بایر لورکوزن گذشت و به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافت. تلاش لورکوزنی‌ها برای ایستادگی مقابل تیم پرستاره بایرن مونیخ نتیچه‌بخش نبود و این تیم در نهایت با سه گل به خانه خود بازگشت.

چهره‌ درخشان این دیدار توماس مولر، مهاجم ملی‌پوش بایرن بود که دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند. او در دقیقه ۲۶ برای نخستین بار توپ را درون دروازه لورکوزن جای داد و در دقیقه ۶۰ دومین گل تیمش را از نقطه پنالتی به ثمر رساند. آرین روبن، ستاره هلندی بایرن نیز با زدن گل سوم تیمش از نقطه پنالتی شکست تلخ لورکوزن را قطعی ساخت. مونیخ در حال حاضر با ۹ امتیاز از سه بازی در صدر جدول قرار دارد.

• بوروسیا دورتموند ۳ - هرتا برلین یک

تیم بوروسیا دورتموند که فصل جاری بوندس‌لیگا را با درخشش آغاز کرده، در هفته سوم این رقابت‌ها به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافت. زردپوش‌های دورتموند روز یکشنبه در نخستین دیدار باقیمانده هفته سوم در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم پایتخت‌نشین هرتا برلین گذشتند و با کسب سه امتیاز دیگر از صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی دفاع کردند.

دورتموند اگر چه تیم برتر میدان بود و در ۶۲ درصد از طول بازی مالکیت توپ را در دست داشت، اما ۲۷ دقیقه طول کشید تا بتواند دیوار دفاعی هرتا برلین را شکاف دهد و به گل دست یابد. نخستین گل دورتموند را ماتس هوملس، کاپیان این تیم با ضربه سر به ثمر رساند.

دورتموندی‌ها در دقیقه ۵۱ توسط مهاجم تیزپای خود، اوبامیانگ برای دومین بار دروازه هرتا برلین را باز کردند. برلین اگر چه در دقیقه ۷۸ توانست در پی گل کالو فاصله را با میزبان خود کمتر کند، اما لحظاتی پیش از به صدا درآمدن سوت پایان، راموس برای سومین بار توپ را به تور دروازه هرتا برلین چسباند تا سومین پیروزی پیاپی دورتموندی‌ها قطعی شود.

• وردر برمن ۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ

پیکارهای هفته سوم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه (۳۰ اوت/ ۸ شهريور) با دیدار وردربرمن مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ به پایان رسید. گلاباخی‌ها فصل جدید را با ناکامی شروع کرده و در هفته سوم سومین شکست پیاپی خود را تجربه کردند. نیمه نخست این دیدار علی‌رغم برتری برمن با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در دقیقه ۵۳ وسترگارد برای دومین بار دروازه مونشن‌گلادباخ را در این دیدار باز کرد تا تیمش پیروز میدان را ترک کند.

 

کد خبر 305727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha