همشهری آنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من ضرورتی ندارد برجام به شکل لایحه به مجلس بیاید زیرا دست دولت در کم و زیاد کردن، اجرا و چانه زنی بسته می شود.

محمد رضا باهنر

به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر در نشست خبری با موضوع ائتلاف اصولگریان درباره، اختلاف نظرها در مورد ارائه یا عدم ارائه لایحه برجام گفت: در رابطه با برجام اختلاف نظر هست، برخی معتقدند باید برجام به شکل لایحه به مجلس بیاید و بعضی می‌گویند نیاز به تصویب مجلس نیست ولی به هرصورت دولت را موظف کردیم گزارش برجام را به مجلس ارایه دهد.

وی افزود: در اولین جلسه رسمی مجلس هم آقایان ظریف و صالحی در این باره به مجلس گزارش دادند و بعد از یک هفته ترجمه رسمی را ارائه کردند بنابراین دولت تاکنون به وظیفه قانونی‌اش عمل کرده اما در مورد این که لایحه برجام به مجلس بیاید یا نه اختلاف نظر است.

باهنر خاطرنشان کرد: در رابطه با برجام در نظام یک تصمیم نهایی گرفته می‌شود و دولت، مجلس، شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام همه به یک نتیجه واحد خواهند رسید و نگرانی وجود ندارد که اختلافی باشد. البته اختلاف نظر کارشناسی وجود دارد اما همانطور که رهبری فرمودند نباید موضوع برجام منشاء اختلاف شود و امیدواریم که این موضوع به سرنوشت خوبی برسد.

کد خبر 305764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha