سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: «نیکلاس هولت» به عنوان بازیگر نقش «جی. دی. سلینجر» نویسنده سرشناس آمریکایی و خالق رمان مشهور «ناتور دشت» انتخاب شد.

به گزارش ايسنا، فیلم زندگی‌نامه «جی. دی. سلینجر» نویسنده معاصر آمریکایی به کارگردانی «دنی استرانگ» با عنوان «یاغی در دشت» با بازی «نیکلاس هولت» در نقش اصلی به سینما خواهد آمد.

«نیکلاس هولت» بازیگر هالیوودی اخیرا در دو فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» و «قلعه های تاریک» بازی کرده است و همچنین در فیلم «ایکوالز» در کنار «کریستین استوارت» مقابل دوربین رفته است و پروژه فیلم سینمایی «مردان ایکس: آخرالزمان» را نیز در برنامه کاری خود دارد.

فیلمنامه اقتباسی این فیلم را «دنی استرانگ» بر اساس کتاب زندگی‌نامه این نویسنده مطرح به قلم «کنت اسلاونسکی» نوشته است و داستان فیلم نیز به چگونگی تولد رمان «ناتور دشت» و زندگی در انزوای «سلینجر» پس از رسیدن به شهرت می‌پردازد.

«یادداشت‌های شخصی یک سرباز»، «هفته‌ای یک‌بار آدمو نمی‌کشه»، «نغمه‌ غمگین»، «دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم»، «بالا بلندتر از هر بلند بالایی»، «جنگل واژگون» و «درست قبل از جنگ با اسکیموها» از دیگر آثار «جی. دی. سلینجر» هستند.

کد خبر 305782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha