همشهری‌آنلاین: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در دیدار با رییس مرکز ملی فرش ایران از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی خرید فرش دستباف تا ۶ ماه آینده خبر داد.

فرش

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران مدیرعامل صندوق کارافرینی امید با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف، ضمن بازدید از این نمایشگاه با رییس مرکز ملی فرش ایران دیدار و درباره ارایه تسهیلات خرید فرش دستباف گفت وگو کرد.

حمید کارگر در این نشست با اشاره به برگزاری جلسه سال گذشته مدیران این مرکز و صندوق کارآفرینی امید در بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف با موضوع پرداخت تسهیلات از سوی این صندوق به خریداران فرش دستباف، خواستار برنامه‌ریزی مشترک این دو نهاد برای اجرایی شدن فرآیند تسهیلات‌دهی به مشتریان فرش دستباف شد.

رییس مرکز ملی فرش ایران ضمن سپاسگزاری از همراهی صندوق کارآفرینی امید در ارایه تسهیلات برای تولید فرش دستباف، ارایه این تسهیلات به خریداران فرش دستباف را رونق‌دهنده بازار و کمک‌کننده به تولید دانست و پیشنهاد کرد در ماه پایانی سال این تسهیلات ارایه شود.

به گفته کارگر، مرکز ملی فرش ایران همه ساله در ماه پایانی سال طرح "هر فروشگاه یک نمایشگاه" را اجرا می کند که این بازه زمانی بهترین موقعیت برای عملیاتی شدن برنامه پرداخت تسهیلات به خریداران فرش دستباف است.

در ادامه جلسه اصغر نورالله‌زاده با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید برنامه‌ریزی کرده است که تا 6 ماه آینده برنامه پرداخت تسهیلات به خریداران فرش دستباف را عملیاتی کند، تصریح کرد: قرار است کارت اعتباری خرید اقساطی فرش دستباف با سقف 10 میلیون تومان و بازپرداخت 12 ماهه برای هر خریدار طراحی شود.

وی با اشاره به حمایت صندوق کارآفرینی امید از تولیدکنندگان فرش دستباف با پرداخت تسهیلات تولید، خاطرنشان کرد: باید این تولیدات امکان فروش نیز داشته باشند که این زنجیره تولید و فروش فرش دستباف با پرداخت تسهیلات به خریداران این هنر ـ صنعت تکمیل خواهد شد.

به گفته مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تا به حال 36 میلیارد تومان از 50 میلیارد تومانی که این صندوق برای ارایه تسهیلات به بخش تولید فرش اختصاص داده بود، به تولیدکنندگان فرش دستباف پرداخت شده است.

کد خبر 305844

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha