مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در مراسمی با عنوان «جشن فرزندان امید» از مسئولان خواست تلاش کنند تا دغدغه درمان را از دل بیماران و خانواده‌های آنها بزدایند.

قالیباف

وي با استناد به سخنان چند سال پيش مقام معظم رهبري گفت: ايشان جمله‌اي را مطرح كردند با اين مضمون كه خانواده بيماران نبايد دغدغه هزينه‌هاي درمان را داشته باشند؛ به همين دليل من نيز تلاش كرده‌ام در هر پست و سمتي كه باشم توجه ويژه‌اي نسبت به شناسايي و امدادرساني به بيماران و خانواده‌هايشان داشته باشم.

بنابر اين گزارش جشنواره «فرزندان اميد»، ديروز در مجتمع تفريحي ورزشي الماس شهر، با حضور چهره‌هاي هنري و ورزشي ازجمله مهران رجبي و پوريا پورسرخ، از بازيگران سينما و تلويزيون و امير قلعه‌نويي، احمدرضا عابدزاده و كريم باقري از پيشكسوتان فوتبال برگزار شد.

قاليباف به‌عنوان سخنران اصلي اين مراسم خطاب به بانيان جشن گفت: تلاش‌هاي شما باعث دلگرمي و تقويت روحيه و بالا بردن صبر بيماران و خانواده‌هاي آنها مي‌شود؛ ضمن اينكه بنده نيز خارج از همه ضوابط و مقررات قبول مسئوليت كرده‌ام تا دغدغه درمان خانواده‌ها را برطرف‌سازيم.

وي اضافه كرد: همه ما اعتقاد داريم كه بيمار، ناتوان نيست و آن چيزي كه بر جسم انسان اثر مي‌گذارد، بيماري نيست بلكه غم، اندوه و رنج بيماري است. تأكيد قاليباف بر اين بود كه در بحث بيماري بايد نگران‌ از دست رفتن روحيه بيمار باشيم؛ بنابراين مسئولان مكلف هستند تلاش كنند تا غم و اندوه و رنج را از خانواده‌ها و بيماران بزدايند و به بيماران اميد دهند تا توكل به خدا را فراموش نكنند.

کد خبر 305945

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha