تیم امید و تیم ملی بزرگسالان روزبه‌روز از یکدیگر دورتر می‌شوند و روابط مسئولان آن تیره‌تر از دیروز.

 جالب اينجاست كه در هيچ كجاي دنيا چنين اتفاقي رخ نمي‌دهد و فدراسيون فوتبال به‌عنوان بالاترين مرجع رسيدگي به امور فوتبال در اين زمينه كاملا نشان داده است كه كاري از دستش بر‌نمي‌آيد. در اين ميان حبيب كاشاني، مدير تيم اميد با بيان اينكه خود را آماده مسابقات انتخابي المپيك ريو مي‌كنيم، مي‌گويد: زمان زيادي تا مسابقات مقدماتي المپيك باقي نمانده و بر همين اساس ابتدا چون از 11فروردين ارتباط‌مان با بازيكنان قطع شده بود، با صلاحديد كادر فني اردويي را در تركيه برگزار كرديم و سپس قرار شد براي ايجاد اعتماد به نفس براي نخستين بار در كشور هلند اردويي را برگزار كنيم. وي ادامه داد: طبيعتا چون به‌خاطر تحريم‌ها مشكلاتي داشتيم از سوي سفارت ايران از سوي هلند نيز كمك‌هايي انجام شد تا بتوانيم اين كمپ را برگزار كنيم ضمن اينكه درخصوص پروسه حضور ويزا نيز به‌خاطر طول مدت آن مشكلاتي به‌وجود آمد در نهايت با 27بازيكن به هلند رفتيم و شب گذشته نيز يك ديدار تداركاتي برگزار كرديم و اميدها آن‌را با پيروزي پشت سر گذاشتند.

در نهايت اميدوارم كادر فني به نتايجي كه مي‌خواهد در اين اردو برسد. كاشاني با بيان اينكه قرار است در اين اردو درآمدزايي نيز داشته باشيم، افزود: با وجود حمايت‌هاي كامل كفاشيان و البته كيومرث هاشمي در كميته ملي المپيك، از لحاظ مالي براي تأمين تيم اميد اقدامي به آن صورت شكل نگرفته هرچند كه اخيرا هاشمي اعلام كرده است بودجه‌اي براي تيم فوتبال اميد درنظر گرفته‌اند. در اين مدت نيز منابعي غير از فدراسيون فوتبال به تيم اميد كمك كردند كه ازجمله آنها مي‌توان به سفر هلند اشاره كرد كه نصف هزينه كمپ را متقبل شد. هرچند كه يكسري افراد خير كمك‌هايي داشتند كه از ما خواستند تا نام آنها را نبريم اما با اين حال در مرحله اول هدايتي 500ميليون به ما كمك كرد و گفته معتقدم كه اگر با مردم صادقانه رفتار كنيد، آنها نيز هر كمكي به ما خواهند كرد.

مدير تيم فوتبال اميد در مورد اينكه آيا بين اين تيم و تيم ملي بزرگسالان تعامل برقرار است يا خير، گفت: بدون تعارف هيچ تعاملي وجود ندارد. وي همچنين در مورد انتقادات افشين پيرواني از تيم اميد يادآور شد: پيرواني را از سال 70 كه در تيم المپيك بازي مي‌كرد، مي‌شناسم و او به ياد دارد كه براي نخستين بازي در قطر ما فقط 14بازيكن را اعزام كرديم. در حال حاضر نيز براي گرفتن ويزاي قطر 45روز معطلي داريم و چون اين پروسه طولاني است، اميد داريم تا بين 2 تيم تعامل صورت بگيرد لذا از كفاشيان و اسلاميان خواهش مي‌كنم تا جلسه‌اي را با كادر فني 2‌تيم تشكيل بدهند و حداقل در اين جلسه به ما اعلام كنند كه به‌طور مثال نمي‌توانيم از اين 20بازيكن استفاده كنيم تا ما هم بدانيم كه بايد 20بازيكن ديگر را جايگزين كنيم. نه حرف زيادي داريم و نه خواهش اضافه. مخلص پيرواني و كي‌روش هم هستيم و دعا مي‌كنيم تا هم تيم آنها برنده شود و هم تيم ما موفق.

کد خبر 306081

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha