چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۷
۰ نفر

هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸دیدار به پایان خواهد رسید.

یورش منچستریونایتد به نخستین امتیاز

از گروه B اين مسابقات منچستريونايتد در حالي در ورزشگاه اولدترافورد پذيراي ولفسبورگ آلمان است كه در بازي اول خود با نتيجه 2بر يك مغلوب پي‌اس‌وي آيندهوون هلند شده است. شاگردان لوئيز فن‌خال اما با روحيه‌اي مضاعف پا به تئاتر رؤياها مي‌گذارند، چرا كه شنبه شب در همين ورزشگاه و در چارچوب هفته هفتم ليگ برتر انگليس با شكست ساندرلند 16امتيازي شدند و به صدر جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها صعود كردند.

در سويي ديگر ولفسبورگ كه به‌نظر مي‌رسد از روزهاي اوج فصل گذشته‌اش فاصله گرفته است پس از شكست 5بر يك مقابل بايرن‌مونيخ، در هفته هفتم بوندس‌ليگاي آلمان مقابل ميهمانش، هانوفر با نتيجه تساوي يك- يك متوقف شد. ولفسبورگ در حال حاضر با 12امتياز در رده چهارم جدول رده‌بندي ليگ دسته اول فوتبال باشگاهي آلمان جاي دارد. شاگردان ديتر هكينگ اما با پيروزي يك بر صفر خانگي مقابل زسكا مسكو در دور اول از مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا حالا به‌دنبال اين هستند تا در ورزشگاه اولدترافورد به دومين پيروزي متوالي خود برسند.

منچستريونايتد در 6بازي اخير خانگي خود در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا شكست نخورده و 5پيروزي و يك تساوي حاصل تلاش اين تيم بوده است. آخرين باري كه شياطين‌سرخ مقابل يك تيم آلماني در اولدترافورد به ميدان رفته‌‌اند به ‌فصل 14-2013 بازمي‌گردد كه جدال آنها با بايرن مونيخ به تساوي يك-يك انجاميد. ركورد كلي منچستريونايتد مقابل تيم‌هاي آلماني در ديدارهاي خانگي 8پيروزي، 4تساوي و 2شكست است. اين نخستين بار پس از فصل 97-1996 است كه منچستريونايتد بدون كسب امتياز بازي دوم خود از مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا را برگزار مي‌كند. در آن سال سرخپوشان منچستر بازي نخست خود را با نتيجه يك بر صفر به يوونتوس واگذار كرده بودند.

  • يوونتوس دنبال دومين برد

تيم‌هاي يوونتوس ايتاليا و سوياي اسپانيا در حالي چهارشنبه شب از گروه D ليگ قهرمانان در تورين به مصاف هم مي‌روند كه هر دو به‌دنبال ثبت دومين پيروزي متوالي خود در فصل جديد اين رقابت‌ها هستند. بانوي پير كه فصل گذشته به‌عنوان نايب قهرماني ليگ قهرمانان رسيد، در بازي اولش با نتيجه 2بر يك منچسترسيتي را در ورزشگاه اتحاد شكست داد. سويا، قهرمان ليگ اروپا هم در بازي نخست خود با نتيجه 3بر صفر از سد بورسيا مونشن‌گلادباخ آلمان گذشت. شاگردان ماسيميليانو آلگري در حالي پذيراي نماينده اسپانيا هستند كه شنبه شب در هفته ششم سري A ايتاليا، مغلوب ميزبان خود، ناپولي شدند تا همچنان وضعيتي بحراني داشته باشند. يووه از 6بازي اول خود تنها يك پيروزي كسب كرده و در حال حاضر با 5امتياز در جايگاه پانزدهم جدول 20تيمي سري A ايستاده است.در لاليگاي اسپانيا هم، سويا وضعيت مشابهي دارد و با وجود پيروزي 3بر 2در بازي شنبه شب خود مقابل رايووايكانو با 5امتياز در رده شانزدهم اين رقابت‌ها جاي دارد.

يوونتوس در 13بازي اخير خانگي خود در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا تن به شكست نداده است و آخرين باختش به شكست 2بر صفر مقابل بايرن مونيخ به‌ماه آوريل 2013بازمي‌گردد. ركورد بيانكونري در بازي‌هاي خانگي فصل گذشته ليگ قهرمانان 5پيروزي و يك تساوي بوده است. ركورد كلي قهرمان ايتاليا در بازي‌هاي خانگي برابر نمايندگان اسپانيا 13پيروزي، 7تساوي و 2شكست است. شاگردان رافا بنيتس هم امشب ميهمان مالمو خواهند بود و اين بازي براي پرافتخارترين تيم اروپا چالش سختي نيست. شاختار دونتسك و پاري‌سن‌ژرمن هم ديگر بازي اين گروه را برگزار مي‌كنند.

  • برنامه بازي‌هاي امشب

گروه A
مالمو .......................................رئال مادريد
شاختار دونتسك ............... پاري‌سن‌ژرمن
گروه B
زسكا مسكو .............پي‌اس‌وي آيندهوون
منچستريونايتد...................... ولفسبورگ
گروه C
آستانا ...................................... گالاتاسراي
آتلتيكومادريد ................................ بنفيكا
گروه D
مونشن‌گلادباخ ................. منچسترسيتي
يوونتوس ........................................... سويا

کد خبر 308941

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha