یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی امروز در دومین بازی خود در رقابت‌های غرب آسیا مقابل عربستان قرار خواهد گرفت که نخستین بازی مقابل بحرین را با یک برد روحیه‌بخش پشت سر گذاشت.

فوتبال

ايران در بازي اول با نتيجه، 2بر صفر موفق به شكست بحرين شد كه گل‌هاي شاگردان خاكپور را روزبه چشمي و حسين فاضلي به ثمر رساندند.حالا ملي‌پوشان اميد در حالي مقابل عربستان قرار خواهند گرفت كه اين بازي براي خاكپور و بازيكنان اين تيم جنبه انتقامي دارد. فروردين‌ماه امسال بود كه عربستاني‌ها در رقابت‌هاي انتخابي المپيك موفق به شكست تيم اميد ايران شدند و مطمئنا بازي امروز حساسيت‌هاي خاص خودش را براي فوتبال ايران خواهد داشت.از طرفي تقابل ايران و عربستان در چند سال اخير به‌دليل چالش‌هاي سياسي، شايد حاشيه‌هاي اين مسابقه را بيشتر كند. نكته مهم در بازي امروز، نياز مبرم تيم ملي به پيروزي است چون احتمال دارد عربستان و بحرين در بازي آخر تباني كنند.

  • خاكپور: مي‌توانيم برنده شويم

سرمربي تيم اميد وضعيت اين تيم را مناسب توصيف كرد و در مورد جو اردو مي‌گويد: «به بازيكنانم افتخار مي‌كنم كه با وجود شرايط سخت آب و هوايي و ساعت نامناسب بازي، با تمام وجود تلاش كردند و شروع خوبي در مسابقات داشتيم.ما شرايط خوبي داريم هر چند كه من از مصدوميت اسماعيلي ناراحت هستم.اميدوارم او خيلي زود شرايط خوبي پيدا كند.»خاكپور در مور تقابل با عربستان ادامه مي‌دهد:«حريف را آناليز كرديم و شناخت خوبي از اين تيم داريم.با اين پتانسيل مي‌توانيم عربستان را ببريم و اميدوارم اين اتفاق رخ دهد.بازيكنان ما براي اين مسابقه انگيزه زيادي دارند.» خاكپور درخصوص شانس قهرماني ايران هم حرف مي‌زند:« قطعا ما در هر تورنمنتي براي بردن و قهرماني شركت مي‌كنيم، نه براي تفريح! همانطور كه قبل از بازي هم گفتم هدف ما اين است كه با خاطره‌اي خوش با مسابقات غرب آسيا وداع كنيم و با جام قهرماني به ايران برگرديم.»

  • چشمي: جبران مي‌كنيم

روزبه چشمي، كاپيتان تيم اميد ايران يكي از بازيكنان تأثيرگذار خاكپور محسوب مي‌شود.او ابتدا درخصوص وضعيت ميزباني بازي‌ها و جوي كه در كشور قطر وجود دارد، مي‌گويد:«‌متأسفانه تيم‌هاي عربي هميشه به ضرر تيم ايران برنامه‌ريزي مي‌كنند. بازي كردن در اين ساعت و گرما و رطوبت بالا واقعا كار سخت و دشواري است، با وجود اينكه براي نتيجه نگرفتن ما قطعا دست به هركاري مي‌زنند اما ما روي كار خودمان تمركز مي‌كنيم و موفق خواهيم شد.»

چشمي درخصوص بازي با عربستان و اينكه بازي آخر گروه بين عربستان و بحرين برگزار مي‌شود، تأكيد مي‌كند:« بازي با عربستان هميشه حساسيت خاصي داشته است. ما فروردين‌ماه گذشته و‌ در رقابت‌هاي انتخابي المپيك به عربستان باختيم اما آن باخت اتفاقي بود و با توجه به انگيزه بالايي كه بازيكنان دارند قطعا در بازي امروزجبران مي‌كنيم و عربستان را شكست مي‌دهيم تا صعودمان قطعي شود و كار به بازي آخر گروه كشيده نشود. تجربه نشان داده كه بحريني‌ها هميشه براي عربستان بازي كرده‌اند و جنگيده‌اند و ممكن است در بازي آخر گروه هر اتفاق غيرممكني بيفتد.»

کد خبر 309307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha