همشهری آنلاین: علی فاتحی تهیه‌کننده سینما بیان کرد پیش‌تولید فیلم سینمایی «فشن» با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مدلینگ در ایران آغاز شد.

سینما

به گزارش مهر؛ علی فاتحی با اشاره به اینکه پیش تولید اولین فیلم سینمایی خود با نام «فشن» را آغاز کرده است، گفت: نویسندگی و کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده دارم و رحمان رضایی به عنوان تهیه کننده در این پروژه من را همراهی می کند.

وی با اشاره به اینکه پروانه ساخت این فیلم تیر ماه صادر شد و در حال حاضر در مرحله پیش تولید است، بیان کرد: «فشن» درباره مسایل زندگی مدل ها و اتفاقاتی که در این سال ها برای این قشر از جامعه رخ داده است و نگاه جامعه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی به مدل و طراحی لباس در کشور ساخته می شود.

تهیه کننده فیلم ویدیویی «مردی که لب نداشت» بیان کرد: در «فشن» ۴۰ مدل - بازیگر بازی می کنند که به زودی این بازیگرها توسط ابوالفضل رزم آرا، سعید معظمی و منظر لشکری انتخاب می شوند.

وی با اشاره به داستان فیلم «فشن» عنوان کرد: این فیلم داستان زن جوانی است که از فرانسه به ایران می آید تا با استفاده از المان ها و نمادهای فرهنگ ایرانی اسلامی یک لباس کاربردی در یک شو به نمایش درآورد.

این تهیه کننده با اشاره به عوامل فیلم سینمایی «فشن» بیان کرد: در حال حاضر با همایون ارشادی و فرهاد اصلانی برای بازی در این فیلم سینمایی صحبت شده است و امیدوارم بتوانیم با این بازیگران در فیلم همکاری داشته باشیم.

فاتحی در پایان با اشاره به اینکه بخش هایی از این فیلم در ایران و بخش های دیگر در خارج از کشور جلوی دوربین می رود، گفت: در تلاش هستیم تا «فشن» را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

کد خبر 309375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha