همشهری آنلاین: مورگان فریمن با کارگردانی سریال «خانم وزیر» امشب در شبکه سی‌بی‌اس آمریکا دیده می‌شود.

مورگان فریمن

به گزارش مهر، مورگان فریمن در این سریال درام که متعلق به شبکه سی‌بی‌اس است، شخصیت یک وزیر امور خارجه زن را تصویر کرده و خودش هم در آن بازی کرده است.

فریمن ۷۸ ساله همیشه آماده تجربه کارهای جدید است و این بار در قالب یک کارگردان تلویزیونی در حالی پشت دوربین قرار گرفته که در این سریال نقش آفرینی هم کرده است. این سریال برای این فصل آماده شده و امشب نخستین قسمت آن روی آنتن می‌رود. تئا لئونی بازیگر اصلی این سریال است.

فریمن که جایزه اسکار را برای بهترین نقش مکمل مرد در فیلم «عزیز میلیون دلاری» ساخته کلینت ایستوود برد، اولین و تنها فیلم بلندش را در سال ۱۹۹۱ با عنوان «بوپا!» که درامی درباره آپارتاید بود، تجربه کرد، اما از آن زمان به بعد دیگر پشت دوربین قرار نگرفت.  

فریمن که یکی از تهیه کنندگان سریال «خانم وزیر» هم هست گفت از انجام این کار لذت برده است.

در این سریال زندگی حرفه‌ای و شخصی یک خانم وزیر امور خارجه آمریکا تصویر شده که سعی دارد دیپلماسی بین‌المللی، سیاست های دفتری و زندگی پیچیده خانوادگی‌اش را متعادل نگاه دارد.

باربارا هال فیلمنامه این سریال را نوشته و تهیه‌کننده اجرایی سریال نیز بوده است.

در این سریال مورگان فریمن در نقش یک قاضی عالی فدرال نقش آفرینی کرده است.

پیش از این در یک مجموعه تلویزیونی دیگر سیگورنی ویور به عنوان وزیر امور خارجه ظاهر شده بود و شباهت‌های زیادی به هیلاری کلینتون داشت. اما سریال های دیگری با این موضوع در دست ساخت است که در یکی از آنها شارون استون برای شبکه تی.ان.تی بازی خواهد کرد.

کد خبر 309377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha