«بهرام افشارزاده جای خود را به فرد دیگری می‌دهد.» این خبری بود که دیروز برخی از خبرگزاری‌ها در مورد آن گمانه زنی و حتی جانشین مدیرعامل کنونی را نیز مشخص کردند.

اين تحولات در شرايطي است كه اختلافات ميان اعضاي هيأت‌مديره شدت گرفته است به‌صورتي كه يكي از اعضاي هيأت‌مديره كه گفته مي‌شود اسپانسر تيم نيز هست با مديرعامل به مشكل خورده‌اند. براساس گزارش‌هاي منتشر شده بهرام افشارزاده، مدير‌عامل باشگاه استقلال ظاهرا اين روز‌ها، ماه‌هاي پاياني حضورش در اين باشگاه را تجربه مي‌كند، موضوعي كه از روز اول معرفي هيأت مديره جديد باشگاه استقلال از سوي مسئولان وزارت ورزش نيز تأييد شده بود. در آن مقطع اعلام شد كه فعاليت جديد افشارزاده در استقلال مقطعي است. يكي از افرادي كه نامش براي مديرعاملي باشگاه استقلال مطرح شده و منابعي نيز آن را تأييد كرده‌اند، «مجيد رضايي»، د‌ر‌وازه‌بان اسبق باشگاه استقلال، مدير سابق اداره كل تربيت بدني استان قزوين و سرمربي كنوني تيم دسته دومي كاسپين قزوين است.جالب اينجاست كه اين گزينه مديرعاملي به ايسنا گفته است:«‌حقيقتش اين است كه من مذاكرات و صحبت‌هايي با آقاي افشارزاده به‌عنوان مرد بزرگ ورزش ايران و مسئول فعلي باشگاه استقلال داشته‌ام. اگر شرايط به‌گونه‌اي شود كه بتوانيم به استقلال در يك حدي كمك كنيم اين كار را خواهم كرد، ولي اينكه مدير‌عامل شوم را نمي‌دانم، چرا كه در اين حد صحبتي نشده و صرفا در حد كمك كردن به باشگاه استقلال مذاكراتي شده است. او ا‌دا‌مه‌ داد: من افتخار مي‌كنم كه دوره‌اي در استقلال حضور داشتم و اگر حتي يك جاي كوچك هم باشد و بتوانم در آنجا به استقلال كمك كنم، حاضرم به اين باشگاه خدمت كنم. درباره مديرعاملي همانطور كه گفتم مستقيما با من صحبتي نشده، ولي درباره كمك كردن بحث‌هايي داشته‌ايم.»

جالب اينجاست كه روايت‌هاي متفاوتي از حضور رضايي در استقلال بيان مي‌شود كه گاه از يكديگر متفاوت است. گويا براساس مدلي كه سال گذشته پرسپوليس را به حميدرضا سياسي دادند، قرار است كه فردي به نمايندگي از اسپانسر استقلال مديريت تيم را بر عهده گيرد. به گمانه‌زني رسانه‌ها اين فرد مجيد رضايي است كه بهرام افشارزاده از جلسه خود با او اينگونه سخن مي‌گويد: «اصلا هيچ‌چيزي مشخص نيست. مجيد رضايي به‌عنوان گلري كه در سال 1986در سئول دروازه بان بود به ديدار من آمد كه اين ديدار براي 6‌ماه قبل است و ربطي به اسپانسر شدن ندارد.» در ميان تأييد و تكذيب‌ها اما مديرعامل استقلال از اختلاف ميان هيأت مديره مي‌گويد. او در مورد شرايط استقلال و اينكه آيا اين باشگاه مي‌خواهد همكاري خود را با سبك‌دست قطع كند عنوان مي‌كند: هيچ‌چيز مشخص نيست. باشگاه كار خودش را انجام مي‌دهد. اينكه با سبك دست قطع همكاري كنيم يا نه به‌خودمان مربوط است! ما بايد مشكلات را رسيدگي كنيم و ببينيم آيا توانايي پرداخت هزينه‌ها وجود دارد يا خير چون سال گذشته هم مشكلاتي داشتيم.در هر صورت ما مي‌خواهيم مشكلات را حل كنيم.»

  • گلايه‌هاي قلعه‌نويي

امير قلعه‌نويي سرمربي فصل گذشته استقلال با انتقاد از باشگاه استقلال گفت: «نمي‌خواهم خيلي از مسائل را باز كنم اما برويد ببينيد چند درصد قرارداد مربيان سال گذشته پرداخت شد؟ افشارزاده بايد پاسخ خيلي از سؤالات را بدهد. او خيلي چيزها را مي‌داند كه هنوز نگفته است. برويد از افشارزاده بپرسيد كه چند درصد از قرارداد امير قلعه‌نويي باقي مانده كه پرداخت نشده است.»

 

کد خبر 309440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha