همشهری آنلاین: خبرهای ضد و نقیض از انتقال ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تکفیری - صهیونیستی داعش به مناطق مرزی بین عراق و سوریه حکایت دارد.

albaghdadi

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی الاتجاه پرس، یک منبع آگاه محلی در استان نینوا شمال غرب عراق فاش کرد: ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تکفیری - صهیونیستی داعش به همراه گروهی از سرکردهای طراز اول این گروه تروریستی از استان نینوا به سمت مناطق مرزی بین عراق و سوریه منتقل شده است.

این منبع در کنفرانس مطبوعاتی گفت: اطلاعات امنیتی دقیقی در اختیار داریم که سرکرده داعش که بین استانهای نینوای عراق و الرقه سوریه نقل مکان می کرد به سمت منطقه ای دور دست واقع در منطقه البوکمال در استان الانبار که در مرزهای عراق و سوریه قرار دارد منتقل شده است.

این منبع عراقی افزود: انتقال ابوبکر البغدادی از استانهای نینوای عراق و الرقه سوریه به سمت مرزهای این دو کشور به دلیل حملات هوایی بسیار سنگینی است که در پایگاههای داعش در الرقه به اجرا در می آید.

بنابراین وی به همراه مسئولان طراز اول داعش از جمله چندین تروریست دارای تابعیت کشورهای عربی و از جمله عراقی به سمت محل اقامت جدید گریخته اند.

این منبع افزود: سرکرده داعش در چندین پایگاه و محل اقامت مخفی می شود تا هدف حملات هوایی جنگنده های روسی و سوری و عراقی قرار نگیرد

 

کد خبر 309851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha