همشهری آنلاین: عضو شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به لزوم توجه به مساله ترماتولوژی تصریح کرد: امروز ۳۰ درصد کودکان دچار آسیب‌های دندانی می‌شوند.

دندان

به گزارش ایسنا، دکتر عباسعلی خادم با اشاره به برگزاری این همایش اظهارکرد: ویژگی خاص این همایش این بود که در سطح بین‌المللی برگزار شد و شخصیت‌های برجسته‌ای از نظر علمی در آن حضور داشتند و فرصت خوبی برای متخصصین این رشته ایجاد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه جهاددانشگاهی خراسان رضوی همانند انجمن اندودنتیست‌های این استان بسیار فعال است. خوشبختانه دانش دندانپزشکی در ایران خیلی قدرتمند است و این همایش هم توانسته عملکرد موفقی از خود بر جای گذارد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی اصفهان درباره سطح علمی کشور در دانش دندانپزشکی گفت: در این همایش هم سخنران داخلی و هم سخنران خارجی حضور داشت؛ اما کیفیت سخنرانی‌ها و ارایه‌های متخصصین ایرانی چیزی کم از دانشمندان خارجی نداشت.

خادم تاکید کرد: دندانپزشکان ما در هر جایی از دنیا تاثیرگذاری خود را دارند. هدف این همایش‌ها هم به روز شدن است و وقتی ما می‌بینیم که در مقایسه با دانشمندان خارجی عقب نیستیم، مهر تاییدی بر فعالیت‌های ما گذاشته می‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اولین همایش بین‌المللی صدمات دندانی و دومین سمپوزیوم انجمن اندودنتیست‌های ایران، عضو شورای عالی نظام پزشکی عنوان کرد: امروز 30 درصد از آسیب‌های دندانی در کودکان رخ می‌دهد. برگزاری این همایش با استقبال حدود 800 شرکت کننده نویددهنده این است که دستاوردهای آن در نهایت منجر به کیفیت بهتر خدمات به مردم خواهد شد.

کد خبر 309880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha