همشهری آنلاین: روز نخست رقابت‌های جودوی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب سه مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

Judo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، نهمین دوره پيكارهای جودوي قهرمانی نوجوانان آسیا صبح روز جمعه (17 مهر) با حضور ۱۶۴ جودوکار از ۲۲ کشور به میزبانی تایلند در بانکوک آغاز شد. تیم ایران در روز نخست این مسابقات 5 نماینده داشت که حاصل تلاش این جودوکاران کسب سه مدال برنز بود.

در وزن ۶۶- کیلوگرم پسران سینا قمی در دور نخست " بات دلگار" از مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و سپس "جیومازیوف" از ترکمنستان را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله به مصاف "لی جانگ " از کره جنوبی رفت و بازنده شد. قمی در گروه بازنده‌ها "تئودور بایف" از قرقیزستان را شکست داد و برنز گرفت.

در وزن ۴۸- کیلوگرم دختران لیلا سیاوشی پس از آن که دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت، با برتری مقابل "کاکاریوف" از ترکمنستان به نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله به چین تایپه با اخطار باخت و به گروه بازنده‌ها رفت. سیاوشی در جدال برای کسب مدال برنز حریف هندی خود را با ضربه فنی شکست داد و روی سکوی سوم ایستاد. عملکرد خوب این دختر جودوکار ایرانی مورد توجه کارشناسان حاضر در سالن قرار گرفت.

همچنین کاظم کریمی، جودوکار وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان در گروه بازنده‌ها ابتدا تاجیکستان و سپس مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و برنز گرفت. وی در مبارزه اول خود "یولی آکیلبک" از قرقیزستان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و دور دوم با امتیاز طلایی به "زوباتخان" از قزاقستان باخت و به گروه بازنده‌ها رفت.

دو نماینده دیگر تیم کشورمان از دست‌يابی به مدال بازماندند. محمد خوشبین در وزن ۵۰- کیلوگرم به "آنوربک" از قزاقستان باخت، علی محمدی بریمانلو در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز به هنگ کنگ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کد خبر 309957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha