همشهری آنلاین: با آغاز جلسه علنی مجلس و ادامه رسیدگی نمایندگان به لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی رانندگان وسایل نقلیه موتوری، مهدی کوچک‌زاده به بهانه اخطار به رئیس مجلس گفت: بنده استعفا می‌دهم و باید به استعفایم رسیدگی کنید.

کوچک زاده

به گزارش ايسنا، مهدی کوچک‌زاده با استناد به اصل 67 قانون اساسی خواستار اظهارنظر لاریجانی نسبت به مسائل مهم کشور شد و افزود: از چند منبع معتبر مطلع شدم رئیس تعاونی استان فارس اعلام کرده برای تنظیم بازار سیب‌زمینی 1700 تن سیب‌زمینی را امحاء یا دفن می‌کند.

نماینده مردم تهران با بیان این‌که «این عمل خلاف شرف و وجدان انسانی است» گفت: به مسئولان اجرایی تذکر می‌دهم در کشوری که مردم آن از گرسنگی به فحشاء کشیده می‌شوند کدام بی‌شرفی به خودش اجازه دفن 1700 تن سیب‌زمینی را می‌دهد.

لاریجانی در واکنش به این اخطار با وارد ندانستن آن، گفت: اگر در این کشور کسی مرتکب خلافی می‌شود شما هم که نباید مرتکب خلاف شوید.

وی ادامه داد: شما بدموقعی اخطار دادید.

کوچک‌زاده پس از وارد ندانستن اخطارش توسط رئیس مجلس شروع به فریاد زدن در صحن علنی مجلس کرد و در لابه‌لای فریاد‌هایش گفت: بنده استعفا می‌دهم و باید به استعفایم رسیدگی کنید.

لاریجانی در واکنش به این رفتار کوچک‌زاده گفت: شما که نمی‌توانید در وسط جلسه علنی و پس از ورود به دستورکار اخطار بی‌ربط بدهید. شما نمی‌توانید بنده را تهدید کنید، نباید نظم جلسه را بهم بزنید. همین بی‌نظمی‌های شما باعث به وجود آمدن مسائلی برایتان شده است.

در فاصله صحبت‌های لاریجانی مهدی کوچک‌زاده در جایگاه هیأت رئیسه حضور یافت و چند بار روی میز لاریجانی کوبید و گفت: آقای لاریجانی، این اسلام نیست.

لاریجانی نیز در واکنش به این رفتار نماینده مردم تهران گفت: شما باید سر موقع اخطار دهید و این رفتار شما موجب برهم زدن نظم جلسه شده است.

کد خبر 314787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha