شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه بازیگران نمایش «سوراخ» به کارگردانی جابر رمضانی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایسنا، جابر رمضانی این روزها مشغول آماده کردن نمایشی با نام «سوراخ» است که برای اجرا در بخش تازه‌های ایران در سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر فجر امسال تدارک دیده می‌شود.

بر این اساس حسن معجونی، هوتن شکیبا،داریوش موفق، وحید آقاپور و هانی عبدالمجید در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نویسندگی، طراحی و کارگردانی نمایش «سوراخ» را جابر رمضانی بر عهده دارد و محمد چرمشیر دراماتورژ آن است.

چرمشیر پیش از این در دو کار قبلی جابر رمضانی به نام‌های «اسکیس» و «صدای آهسته برف» دراماتورژی را بر عهده داشته است.

رمضانی درباره این نمایش به خبرنگار ایسنا، گفت: «سوراخ» به دلیل شیوه اجرایی و طراحی‌های خاص صحنه و صدا، نیاز به همکاری جشنواره فجر و دبیرخانه آن دارد و بدون همکاری دوجانبه قابل اجرا در جشنواره فجر نخواهد بود.

او همچنین با اشاره به نقش مثبت دبیر جشنواره تئاتر فجر (سعید اسدی) اضافه کرد: شرایط از شروع به کار دبیرخانه جشنواره تا الان که دو ماه به آغاز آن باقی مانده است، طوری پیش می‌رود که نوید جشنواره‌ای را می‌دهد که همگی انتظار آن را داریم و امید است شاهد جشنواره‌ای در حد و اندازه جشنواره فجر باشیم.

رمضانی در ادامه با اظهار امیدواری برای فراهم شدن شرایط برای گروه‌ها گفت:‌ برای ما اهمیت دارد که به عنوان یک گروه شرکت‌کننده تمام قوانین جشنواره را رعایت کنیم. در عین حال این نکته نیز حائز اهمیت است که هم برای جشنواره تئاتر فجر و هم گروه نمایش «سوراخ تو دیوار» کیفیت، ویژگی تعیین کننده است. به همین دلیل ما نیاز به همکاری مسوولان جشنواره داریم تا بتوانیم کیفیتی را که مد نظر هر دو طرف است بروز دهیم.

به گزارش ایسنا، نمایش «سوراخ» به عنوان جدیدترین کار جابر رمضانی حاصل کار گروه سوراخ تو دیوار است که بازیگر دیگری هم دارد که نام آن در آینده اعلام خواهد شد.

کد خبر 315392

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha