شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

با گذشت ۲۰ روز از آغاز ثبت نام فروش خودرو‌های داخلی در چارچوب تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی(۲۰ آبان ماه) نخستین مرحله از واگذاری این خودروها آغاز و اعلام شد که خودروهای مذکور به‌تدریج به متقاضیان ارائه می‌شود.

خودرو

به فاصله 3 روز بعد از آنكه علي‌اصغر ميرمحمدصادقي، مديركل اعتبارات بانك مركزي از ارسال بخشنامه‌اي به بانك‌هاي عامل براي تقسيط اعتبارات مطابق با توافق‌هاي اوليه و به محض دريافت مستندات و مدارك از شركت‌هاي خودروسازي خبر داد، كار تحويل مرحله نخست اين خودروها از ديروز آغاز شد.

به گفته معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو، با تأييد نخستين مرحله از اوراق مالي مشتريان از سوي بانك‌هاي عامل، تخصيص و صدور فاكتور مشترياني كه در طرح تسهيلات ۲۵ ميليون توماني ثبت‌نام كرده‌اند، آغاز شد.مصطفي خان‌كرمي افزود: از ديروز تخصيص و صدور فاكتور نخستين مرحله از خودروهاي عرضه شده در طرح تسهيلات ۲۵ ميليون توماني آغاز شده و اين محصولات به‌تدريج تحويل خريداران مي‌شود.

وي با تأكيد بر اينكه خودروهاي متقاضيان در موعد مقرر تحويل خواهد شد، افزود: براي تسريع در تحويل، تعدادي از محصولات از قبل به نمايندگي‌هاي سراسر كشور ارسال شده است. همچنين نظام بانكي كشور تأييد اسناد و اوراق مالي ارائه شده را به مرور آغاز كرده و فرايند تحويل خودروهاي عرضه شده به همين رويه ادامه پيدا خواهد كرد. با صدور فاكتور، صدور اسناد مالكيت به نام خريداران و پلاك‌گذاري خودروها آغاز شده و ظرف چند روز آينده روند تحويل خودرو به مشتريان در نمايندگي‌هاي فروش آغاز مي‌شود.

کد خبر 315412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha