پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

سایه رشیدی: جدید‌ترین گزارش‌های تحقیقی، مطالعات انتقادی، نقدهای مدرن، مقالات تائید کننده دیدگاه‌های مطرح شده در مورد ارتباطات را در فصلنامه ارتباطات (Communication Quarterly) یا همان (CQ) بخوانید.

به گزارش مرکز تحقیقات و مطالعات رسانه‌ای فصلنامه ارتباطات (CQ) نشریه‌ای دانشگاهی و متعلق به اساتید این حوزه است که از سوی انجمن ارتباطات شرقی (Eastern Communication Association) – قدیمی ترین انجمن ارتباطات که در سال 1910 تاسیس شده است – منتشرمی‌شود. 

CQ مطالب و نوشته های انتخاب شده‌ای را به چاپ می‌رساند که درک ما را از ارتباطات انسانی وسعت بخشیده و به لحاظ فلسفی، متعهد به انتخاب بهترین مقالات  کیفی است.

مقالات در نظر گرفته شده  برای انتشار می‌توانند گزارش‌های تحقیقی، مطالعات انتقادی، نقدهای مدرن، مقالات تائید کننده دیدگاههای مطرح شده و سایرمطالب مرتبط با این زمینه ها باشند؛ که مطالعه درباره ارتباطات را تشکیل می‌دهند.

از آنجائیکه CQ از مخاطبینی ملی و بین المللی برخوردار است، ارائه مقالات  نیز از منابع بسیار متنوعی به لحاظ جغرافیایی و فرهنگی صورت می‌گیرد. مقالات دریافتی توسط داورانی بیطرف مورد ارزیابی و گزینش قرارگرفته و بهترین آنها برای انتشار در ژورنال انتخاب می‌شود.

فصلنامه ارتباطات در سال 1953 تحت عنوان "سخن امروز" Today's Speech منتشرمی‌شد که از زمان تغییر نام در سال 1970 بعنوان شاخص ترین نشریه در حوزه ارتباطات شناخته شد.

CQ توسط انتشارات راتلج، تیلور و  فرانسیس  چاپ و توزیع شده و ازطریق اشتراک یا کتابخانه های سرتاسر دنیا در دسترس عموم علاقمندان قرار می گیرد.

برای آگاهی بیشتر از مطالب منتشره در این ژورنال به سایت www.communicationarena.com  مراجعه کنید

کد خبر 3195

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز