چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: جنگ ستارگان: نبرد مقابل (star wars: batellfront) یک بازی ویدیویی در سبک تیر اندازی اول شخص است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

بازیهای رایانه ای

این بازی ويديويي توسط استودیو بازی‌سازی اي ديس/  EA DICE طراحی شده و کمپانی اي آي/ EA این بازی را منتشر کرده است. این بازی براساس دیگر ساخته‌های جنگ ستارگان طراحی شده و نبرد مقابل سومین سری از اين مجموعه  است.

جنگ ستارگان: نبرد مقابل همچنین نامزد دریافت بهترین بازی تیر‌اندازی اول شخص  در جوایز بازی سال ۲۰۱۵ شد.

دوباره سازی این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی باعث شده است که هیچ گونه از کاراکترهای قبلی در این نسخه وجود نداشته باشند. مطلبی را که در ادامه می‌خوانید نقد و برسی بازی اين بازي است:

اگر بخواهیم به صورت کلی مطرح کنیم این دوباره سازی مانند صیقل دادن سری بازی‌های جنگ ستارگان بوده است.

تمام نکات و که امکاناتی که در این بازی طراحی شده، از جمله کهکشان‌ها و سلاح‌ها بسیار زیرکانه بوده تا علاقه‌مندان به سری بازی‌های جنگ ستارگان را راضی کند.

به عنوان یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص جنگ ستارگان  بسیار لذت بخش است و بازی کردن آن برای ساعت‌ها خالی از لطف نیست به این دلیل که اين توليد تجربه بازی کردن در یک میدان جنگی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازیهای رایانه ای 

  • طراحی و روند بازی

تیر اندازی در این بازی بی‌نهایت آسان است. اصلا مهم نیست که شما در حال حرکت یا پرواز کردن باشید به راحتی می‌توانید هدف بگیرید و تیر اندازی کنید. یکی دیگر از نکات جالب این بازی برخلاف نسخه‌های پیشین خود ، نبود هیچگونه توانایی ماورا طبیعی بین شخصیت‌ها می‌باشد.

جنگ ستارگان: نبرد مقابل طوری طراحی شده است تا بازیکن را به حرکت درآورد و هیجان را در او شعله ور کند. در این بازی کلاس خاصی وجود ندارد تا بازیکن بتواند با انتخاب آن کلاس آسان‌تر بازی را به اتمام برساند.

این بازی با بازی‌هایی همچون سرنوشت/ Destiny رقایت می‌کند. گیمرهایی که نشستند و ۱۰۰۰ ساعت از صفر تا صد این بازی را جویدند شاید نتوانند با جنگ ستارگان ارتباط برقرار کنند. به این دلیل که سرنوشت یک بازی گسترده و به شدت درگیر کننده از لحاظ مبارزه‌ای است و اکثر نبردها در این بازی به صورت گروهی است که این برخلاف بازی جدید جنگ‌های ستارگان که نبرد‌ها بیشتر بر توانایی هایی شخصی تمرکز دارد است.

شما در این بازی توانایی سفر به سیاره مورد نظر خود را دارید. می‌توانید در این سفر با دوستان خود همراه شوید و گشت و گذار پردازید.

در نظر داشته باشيد در این بازی تعداد محدودی سلاح می‌توانید انتخاب کنبد. تمام این سلاح‌ها حتی جدید‌تر از نسخه‌های گذشته خود است.

نکته دیگری که در اینجا قابل ذکر است این است که وجود آیتمی به نام star card است. با این کارت‌ها شما می‌توانید سلاح‌های خود را قوی‌تر کنید. اکثر مراحل بازی در میدان نبرد اتفاق می‌افتد این شاید نکته‌ای منفی باشد در طراحی این بازی، به این دلیل که باعث یکنواخت بودن بازی در کل داستان می‌شود.

در باره ی نبردهایی كه در بازی وجود دارد باید اظهار کرد که، کل بازی ۱۳ مرحله یعنی از ۱۳ نقشه تشکیل شده است. این ۱۳ نقشه در ۴ سیاره تقسیم شده‌اند. نکته مثبتی که در اینجا وجود دارد این است که این ۴ سیاره گفته شده از نظر طراحی  وگرافیکی زیبا و متفاوت طراحی شده اند و در هرکدام از این سیاره‌ها موجودات خطرناکی زندگی می‌کنند که باید نابودشان کنید.

نقشه‌های بازی در جنگ ستارگان بزرگ است و توانایی گنجایش ۴۰ بازیکن را در چهار حالت مختلف دارد. در حقیقت تفاوت بسیاری بین نقشه‌های بازی وجود دارد و بازی را متفاوت می‌کند.

در روند این بازی واكر اسالت walker assult هایی وجود دارد که به شدت مقاوم هستند و یکی از انتخابهای اصلی بازیکنان در طول بازی است. در اکثر این ۱۳ ماموریت ماموریت شما نابود کردن پایگاه دشمن است.

جنگ ستارگان: نبرد مقابل این قابلیت را دارد تا بازیکن انتخاب کند که در طول بازی می‌خواهد در کدام دسته بازی کند.

  • حالت چند نفره آنلاین

آنلاین بازی کردن یکی از حالت‌هایی است که بازیکن حتما باید امتحان کند. حالت آنلاین این بازی از ۹ حالت تشکیل شده است. از دو حالت تک نفره و چند نفره تشکیل شده است که توصیه می‌شود این بازی را حتما به صورت چند نفره بازیکن امتحان کنيد. لول این بازی با توجه چند نفره بودن تشکیل شده و باعث جذابیت بیشتر این بازی می‌شود.

بازی ویدیویی

منبع: GamesRadar

کد خبر 320606

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha