همشهری آنلاین: دومین جلسه هیأت امنای بنیاد فارابی در سال جاری با ارائه گزارشی از اقدامات اصلاحی انجام شده بر اساس تکالیف و مصوبات جلسه گذشته هیأت امنا برگزار شد.

بنیاد فارابی

در این جلسه همچنین آیین‏ نامه‌های بنیاد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع ‏رسانی بنیاد سینمایی فارابی، دکتر حجت‌‏الله ایوبی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیأت امنای بنیاد سینمایی فارابی طی سخنانی عملکرد بنیاد سینمایی فارابی در حمایت از تولیدات سینمایی را هوشمندانه توصیف کرد و از فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد فارابی در یکسال گذشته تقدیر کرد.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد طی یکسال گذشته، به تشریح رویکردهای جدید و برنامه‌های آینده بنیاد فارابی پرداخت.

وی بازنگری فرایندهای عملیاتی و ساختار سازمانی بنیاد با هدف چابک‏‌سازی و کارآمدی بیشتر، حمایت از تولیدات ارزشمند در سینمای ایران، حمایت از توسعه و تثبیت ظرفیت نهادهای بخش خصوصی برای پشتیبانی فنی تولید فیلم در سینمای ایران از طریق کمک به ارتقای کمی و کیفی سطح دانش و فناوری، آماده‏سازی فیلم‏های جدید ایرانی برای عرضه بین‏المللی و حضور مؤثر در رویدادهای بین‌المللی از جمله جشنواره‌ها، بازارها و هفته‌های فیلم را از اهداف و اولویت‏ های سال آینده این بنیاد بر اساس سیاست‏های سازمان سینمایی کشور دانست.

حسن خجسته، محمود عزیزی، سیدمحمد بهشتی، محمدمهدی حیدریان، هوشنگ مرادی کرمانی، سیدمحسن مهاجرانی، محمدمهدی عسگرپور و شهریار بحرانی از اعضای این جلسه بودند.

کد خبر 323806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha