همشهری آنلاین: کار نمایندگان شیرجه ایران در جام شیرجه سِنِت (آیندهوون) با مدال نقره ولیپور در روز آخر و مجموع دو طلا و یک نقره به پایان رسید.

M.Valipoor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، چهارمین و آخرین روز جام شیرجه آیندهوون هلند تحت عنوان "جام شیرجه سِنِت" با حضور ملی‌پوشان ایران در ماده تخته یک متر انفرادی همراه شد.

در این مسابقه مجتبی ولیپور و حمید کریمی به عنوان نفرات اول و ششم راهی مرحله فینال شدند. در فینال که یکشنبه شب (18 بهمن) برگزار شد، مجتبی ولیپور با امتیاز ۳۷۳٫۳۰ به نشان نقره این ماده رسید. حمید کریمی هم ۳۲۱٫۹۰ امتیاز گرفت و به عنوان چهارمی بسنده کرد.

این سومین مدال کاروان شیرجه ایران در هلند بود. پیش از این حمید کریمی و مجتبی ولیپور در ماده سه متر هماهنگ دونفره موفق به کسب نشان طلا شده بودند، شهنام نظرپور هم در سکوی ۱۰ متر دیگر طلای ایران را به دست آورده بود.

با این حساب این دوره مسابقات آماده‌سازی با دو طلا و یک نقره برای نمایندگان شیرجه ایران تمام شد.

جام شیرجه آیندهوون (سِنِت) با حضور ٢٢۶ ورزشکار از ١٨ کشور در قالب ٣۶ تیم از چهارم تا هفتم فوریه ۲۰۱۶ (۱۵ تا ۱۸ بهمن ۱۳۹۴) برگزار شد. هدف کادر فنی از حضور در این مسابقات، کسب آمادگی حداکثری ورزشکاران و محک زدن میزان آمادگی و انتخاب نفرات شایسته برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک در شهر ریودوژانیرو بود. شیرجه‌روهای ایران برای حضور در مسابقات انتخابی سه‌شنبه (۲۷ بهمن ۱۳۹۴) تهران را به مقصد ریو ترک می‌کنند.

  • نتایج فینال تخته یک متر:

جوئی فن اتن از باشگاه پی اس وی هلند- ۳۸۶٫۸۵

مجتبی ولیپور از ایران- ۳۷۳٫۳۰

یوسف عمر عزت از باشگاه هلیپولیس هلند- ۳۴۴٫۵۵

حمید کریمی از ایران- ۳۲۱٫۹۰

  • مجموع مدال‌آوری ایران در جام شیرجه سِنِت:

حمید کریمی و مجتبی ولیپور - سه متر هماهنگ دو نفره (مدال طلا)

شهنام نظرپور- سکوی ۱۰ متر (مدال طلا)

مجتبی ولیپور- تخته یک متر (مدال نقره)

  • اعضای تیم ملی شیرجه:

سرپرست: محمود آرامی (رئیس کمیته فنی شیرجه)

سرمربی: رضا خیبری‌نژاد

شیرجه‌روها: مجتبی ولی‌ور - شهنام نظرپور - حمید کریمی

 

کد خبر 324505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha