همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، عملیات امدادرسانی به متاثران در برف و کولاک ۱۷ استان کشور طی ۴۸ ساعت گذشته را تشریح کرد.

هلال احمر

سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به 17 استان متاثر از برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته (18 تا 20 بهمن) گفت: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، تهران، خراسان شمالی، چهارمحال، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی، مازندران و همدان از 48 ساعت گذشته تحت تاثیر برف و کولاک بودند.

وی با اشاره به 24 محور امدادرسانی شده طی مدت مذکور، افزود: 30 محور از محورهای کشور همچنان از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر در حال امدادرسانی است. بر این اساس تا کنون 10هزار و 617 نفر امدادرسانی شده و 650 تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.

به گفته مرتضوی، همچنین طی 48 ساعت گذشته هفت تن توسط امدادگران هلال احمر جهت دریافت خدمات لازم به مراکز درمانی منتقل شدند که دو تن از آنها خانم‌ باردار بودند.

مرتضوی همچنین با اشاره به فعالیت 414 امدادگر و نجاتگر در قالب 119 تیم عملیاتی در استان‌های تحت تاثیر برف و کولاک افزود: همچنین 2هزار و 81 دستگاه خودرو رهاسازی شدند.

کد خبر 324574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha