همشهری آنلاین: یک مقام فدراسیون فوتبال گفت: دبیر کل اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بامداد چهارشنبه (۲۱ بهمن) با هدف جلب نظر تهران در انتخابات ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال - فیفا - وارد تهران می‌شود.

جیانی اینفانتینو

جیانی اینفانتینو، دبیر کل اتحادیه فوتبال اروپا - یوفا - نامزد پست ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال - فیفا - به تهران مي‌آيد.

«عباس ترابیان» رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در اين خصوص گفت: «اینفانتینو» رای اروپا و آفریقا را برای جانشینی «سپ بلاتر» در اختیار دارد، او بامداد فردا در سفری یک روزه برای جلب نظر تهران در انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - وارد تهران می‌شود.

وی گفت: در شرایط کنونی، فرصت ایده آلی به وجود آمده است تا این فدراسیون منافع ملی را برای آینده این رشته ورزشی در نظر بگیرد.

مقام فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم با توجه به مشکلاتی که کشورهای عربی در سال های اخیر برای فوتبال ایران به وجود آورده‌اند، می‌توان تعاملات خود را با مسئولان فیفا افزایش داد و کرسی‌های بیشتری را به دست آورد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان اینکه ایران می‌تواند نقش ویژه‌ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ایفا کند، گفت: دبیر کل یوفا با آگاهی از جایگاه فوتبال ایران در قاره کهن، درخواست ملاقات با مسئولان فدراسیون فوتبال را کرده است و امیدوارم تصمیمات خوبی برای آینده فوتبال ایران گرفته شود.

ترابیان افزود: باید منتظر نتایج جلسات «اینفانتینو» با علی کفاشیان بود که در نهایت رئیس فدراسیون فوتبال چه تصمیمی برای انتخابات فیفا اتخاذ خواهد کرد.

مقام فدراسیون فوتبال گفت: دبیر کل اتحادیه فوتبال اروپا در تهران از آکادمی ملی فوتبال بازدید می‌کند و در نشستی با «علی کفاشیان» در خصوص مسائل مختلف فوتبال با وی گفت‌و‌گو می‌کند.

کد خبر 324576

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha