همشهری آنلاین: دولت سوریه انفجار تروریستی محله «برزه» واقع در شمال دمشق را که منجر به کشته شدن دستکم ۸ نفر و زخمی شدن ۲۰ نفر دیگر شد، محکوم کرد.

 دولت سوریه انفجار تروریستی دمشق را محکوم کرد

به گزارش  ايرنا به نقل از خبرگزاری سانا از دمشق، وائل الحلقی نخست وزیر سوریه گفت: مقاومت مثال زدنی نیروهای ارتش و موفقیت دیپلماتیک سوریه و آشفتگی و سردرگمی مخالفان منجر به فروپاشی گروه های تروریستی شده و این مقاومت سیلی محکمی بر صورت حامیان تروریست ها به شمار می رود.

وی افزود: ملت سوریه به مبارزه خود برای ریشه کن کردن تروریسم ادامه خواهد داد و دولت نیز به حمایت های خود از پایداری ملت و ارتش سوریه ادامه خواهد داد.

تروریست های انتحاری ظهر روز سه شنبه یک خودروی بمب گذاری شده را در محله «برزه» واقع در شمال دمشق منفجر کرده که در اثر آن دست کم هشت نفر کشته شده و حدود 20 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

ايرنا در گزارش ديگري به نقل از  شبکه الاخباریه سوریه اعلام كرد: تروریست ها این خودرو را زمان خروج کودکان از مدرسه منفجر کردند.

شبکه المیادین نیز اعلام کرد یک تروریست انتحاری این خودرو را نزدیک باشگاه افسران پلیس در مرکز دمشق منفجر کرد.

منابع خبری عربی دیگر نیز اعلام کردند عامل این حمله تروریستی قصد داشت این خودرو را در باشگاه افسران پلیس منفجر کند اما نیروهای پلیس مانع او شده و در نتیجه او خودرو را مقابل در ورودی باشگاه افسران پلیس منفجر کرد.

خبرگزاري صدا و سيما نيز د رگزارشي به نقل از شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد: داعش مسئولیت انفجار تروریستی منطقه مساکن برزه دمشق را به عهده گرفت.

در آخرین حمله تروریستی در زینبیه دمشق که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت، 71 تن کشته و بیش از 110 نفر زخمی شدند.

کد خبر 324593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha