همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم همواره از ابتدای انقلاب تاکنون در انتخابات‌ها حضور باشکوهی داشته‌اند و حتماً هفتم اسفندماه نیز به همین صورت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال، با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره موقعیت‌شناس بوده و هستند، اظهار کرد: ملت ایران همواره نسبت به مسائلی که در کشورشان اتفاق می‌افتد موقعیت‌شناس بودند به ویژه در مقطع فعلی که اطراف ایران کشورهایی هستند که مسائل امنیتی پیچیده‌ای دارند.

وی با اشاره به ناامنی‌های عراق، سوریه، لیبی،‌افغانستان، پاکستان و یمن خاطرنشان کرد: اتفاقات بسیار مهمی در اطراف کشورمان می‌افتد و حساسیت ملت ایران همواره نسبت به مسائلی که در کشور می‌افتد حساسیت بسیار درستی است و مردم با راهپیمایی خود انسجام و وحدت ملی را به نمایش می‌گذارند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به وحدت مردم گفت: نتیجه این انسجام این است که دشمنان از آنکه بخواهند چشم‌داشتی به ایران داشته باشند ناامید می‌شوند و مسئولین کشور نیز برای حل مشکلات کشور دلگرم می‌شوند و با روحیه‌ای مضاعف برای مشکلات مردم برنامه‌ریزی می‌کنند.

جهانگیری در ادامه با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری، خاطرنشان کرد: مردم همواره از ابتدای انقلاب تاکنون در انتخابات‌ها حضور باشکوهی داشته‌اند و حتماً هفتم اسفندماه نیز به همین صورت خواهد شد.

وی ادامه داد: دو انتخابات مهم پیش روی ملت است؛ مجلس شورای اسلامی که جایگاه بسیار مهمی در نظام تصمیم‌گیری ایران دارد و همچنین انتخابات مجلس خبرگان رهبری که دارای جایگاه مهمی در پیش روی ملت است. قطعاً مردم در انتخابات پیش رو حضور خواهند داشت و از میان کاندیداها آنها را که فکر می‌کنند برای حل مشکلات کشور می‌توانند بهتر عمل کنند انتخاب خواهند کرد.

کد خبر 324758

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha