یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

لغو ۳ کنسرت در بخش‌های مختلف سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر آن هم بدون اعلام قبلی، خریداران بلیت و علاقه‌مندان موسیقی را ناراحت و یک سابقه بد در کارنامه مدیران جشنواره ثبت کرد.

موسیقی

به گزارش همشهري، آغازگر اين ماجرا كاوه يغمايي بود كه ظاهرا كنسرت او از پرفروش‌ترين اجراهاي جدول جشنواره موسيقي فجر بود. يغمايي روز گذشته با حضور در يك نشست خبري همه مسئوليت را به‌عهده گرفت و اعلام كرد با وجود آمادگي كامل و همكاري خوب ستاد جشنواره، به دلايلي حاضر به اجراي برنامه نشده است.

او ضمن عذرخواهي از خريداران بليت، وعده داد خسارت‌ها را جبران كند و با آلبومي تازه در كنار دوستدارانش خواهد بود. دومين كنسرت لغوشده به نام سي‌تار‌نواز سرشناس هندي ثبت شد كه گفته مي‌شود به‌دليل اجراي قانون ضد‌ايراني كنگره آمريكا قيد سفر به ايران را زده است. قرار بود كنسرت شجاعت‌خان روز گذشته در برج ميلاد اجرا شود كه با وجود فروخته شدن بليت‌ها، اين اجرا برگزار نشد.

پيش از اين همايون سخي و سيار هاشمي هنرمندان افغانستاني هم به همين دليل اجراي خود را در جشنواره موسيقي فجر لغو كرده بودند. سومين تعطيلي جشنواره هم از آن گروه تندر بود كه در فرهنگسراي ارسباران روي صحنه نرفت. دليل اين اتفاق بروز برخي مشكلات فني اعلام شده است. هنوز مدير جشنواره موسيقي فجر درباره دلايل لغو كنسرت‌ها اظهارنظر نكرده اما حسن رياحي دبير جشنواره در اين‌باره به همشهري گفت: برخي از اين تعطيلي‌ها به جشنواره مربوط نمي‌شود و معاونت هنري در حال رسيدگي به آنهاست كه اميدواريم مشكل به‌زودي حل شود.

کد خبر 325116

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha