همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: برای افتخار (For Honor) یک بازی رایانه‌ای در سبک هک اند اسلش است که توسط استودیو یوبی‌سافت مونترآل توسعه داده شده است.

این بازی با موتور AnvilNext ؛ تنها برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه شخصی عرضه می‌شود.

همانطور که گفته شد این بازی در سبک هک اند اسلش می‌باشد و داستانش در زمان جنگ‌های صلیبی اتفاق می‌افتد. بازیکن میتواند شخصیت‌های متفاوتی را در طول بازی مانند: سامورایی، وایکینگ و شوالیه انتخاب کند. این کلاس‌ها هرکدام دارای مهارت‌های خاصی هستند و سلاح‌ها و زره‌های هریک از این کلاس‌ها را می‌توان ارتقاع داد.

براي افتخار یک بازی در خط گسترده است. یعنی اینكه داستان ندارد و فقط به صورت میارزه و گیم‌پلی‌ای است. روند بازی به این صورت است بازیکن‌ها با یکدیگر با سلاح‌های سرد مبارزه می‌کنند. این بازی در حالت آنلاین و افلاین می‌تواند 8 بازیکن را به طور همزمان پوشش بدهد. کلا 16 بازیکن وجود دارد در به دو گروه 8 نفره تقسیم می‌شوند که هر گروه که بتواند تلفات بیشتر به تیم مقابل وارد کند برنده است.

در این بازی npc هایی به عنوان سرباز وجود دارد با از بین بردن این سرباز ها می‌توان امتیاز کسب کنند. به گفته یوبی‌سافت این بازی تجربه «هنر نبردهای تن به تن» خواهد بود.

بازی برای افتخار

کد خبر 325586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha