همشهری آنلاین: تیم تکواندوی کشورمان با مدال نقره احمد خسروفر و دو مدال طلای آرمان هادی‌پور و امید عمیدی به کار خود در مسابقات فجیره پایان داد.

Takewondo

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، در دومين روز از تورنمنت آزاد فجيره (G2)، سیداحمد خسروفر، تکواندوکار وزن پنجم کشورمان موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شد.

او در این پيكارها پس از یک دور استراحت، «جرجيس كاكوريس» از قبرس را 5 بر 0 برد، سپس «نورلان مايرزابيف» از قزاقستان را با نتیجه 8 بر 3 از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی با شکست 14 بر 6 دیگر نماینده قزاق‌ها راهی فینال شد، اما در مرحله پایانی رو در روی «عیسی سیف» از مصر، نایب قهرمان بازی‌های آفریقا در سال 2015 قرار گرفت که نتیجه را 8 بر 0 واگذار کرد و نایب قهرمان شد.

آرمین هادی‌پور در فینال پیکارهای وزن 54- کیلوگرم با شکست 9 بر 0 «جک وولی» از ایرلند بر سکوی قهرمانی ایستاد و 20 امتیاز دیگر به اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیکی وزن اول اضافه کرد.

او برای رسیدن به فینال و کسب نشان ارزشمند طلا، پس از یک دور استراحت، به ترتیب نمایندگان هنگ کنگ (35 بر 1)، ازبکستان (4 بر 0) و قزاقستان (13 بر 1) را از پیش رو برداشته بود.

و در پایان سومین و آخرین روز از تورنمنت، امید عمیدی، تکواندوکار وزن هفتمی کشورمان به مدال طلا رسید.

او برای کسب این نشان ارزشمند، پس از یک دور استراحت، با نتیجه 12 بر 0 نماینده هنگ کنگ را برد، سپس با نتیجه 11 بر 3 از سد قزاقستان گذشت و در فینال هم با نتیجه 10 بر 2 تکواندوکار نروژ را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

ابوالفضل یعقوبی، دیگر هوگوپوش کشورمان در این روز که در وزن 68- کیلوگرم برروی شیاپ چانگ رفت، ابتدا تکواندوکار هنگ کنگ را 9 بر 4 از پیش رو برداشت، اما در مرحله یک چهارم نهایی در حالی که 11 بر 9 از تکواندوکار قطری پیش بود، 10 اخطاره شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

کد خبر 326404

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha