همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: طرح ویژه نوروزی پلیس راهور در نوروز امسال برای خدمت رسانی به مردم سراسر کشور از ۲۵ اسفند شروع می‌شود و تا ۱۵ فروردین سال ۹۵ ادامه خواهد داشت.

راهور جاده

به گزارش ایرنا، سردار تقی مهری در نشست خبری گفت: این طرح که در کمیته ویژه ترافیک نوروزی مطرح و اجرایی خواهد شد، روز سه‌شنبه 25 اسفند ماه با آغاز رزمایش پلیس راهور و تمام سازمان‌های امدادی و خدماتی کشور اجرایی و عملیاتی خواهد شد؛ ضمن اینکه رزمایش یاد شده در ضلع جنوبی مرقد امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی به حوادث سال گذشته در طرح نوروزی 94 اشاره کرد و واژگونی خودروها را از جمله آنها عنوان کرد و گفت: این حوادث در استان‌هایی همچون خراسان رضوی، فارس، سمنان و همچنین استان آذربایجان شرقی رخ داد.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین تصافات منجر به فوت در نوروز 94 در قریب به 40 درصد این واژگونی ها در پنج استان اتفاق افتاد.

سردار مهری افزود: بیشترین تخلفات در طرح نوروزی سال 94 هم شامل انحراف به چپ، سبقت بیجا، عدم توجه به جلو و سرعت غیرمجاز گزارش شد که ناوگان مسافربری نقش مهمی در پیشگیری حوادث جاده‌ای داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس راهور با هماهنگی آموزش و پرورش برنامه‌هایی برای همیاران پلیس اجرا خواهد کرد و بهره‌گیری از ظرفیت بازرسان نامحسوس و اقدامات ویژه یکی از اهداف مهم پلیس در این طرح است تا پلیس راهور ناجا بتواند بهترین خدمات رسانی را برای مردم داشته باشد.

کد خبر 326603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha