چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: مافیا ۳ / Mafia III یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجرایی و تیراندازی سوم شخص است که توسط هنگار ۱۳ در دست ساخت است.

بازی مافیا۳

اين بازي بوسیلهٔ توکی‌گیمز قرار است در سال ۲۰۱۶ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و ايکس‌باکس وان منتشر شود. این بازی به عنوان سومین قسمت از سری بازی‌های مافیا و اولین ساخته هنگار ۱۳ به شمار می‌رود.

داستان در سال ۱۹۶۸ اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی بازی لینکولن کلای است که یک کهنه سرباز در جنگ ویتنام می‌باشد. لینکولن یک یتیم و بی خانمان هست که به دنبال هدفی در زندگی خود می‌گردد تا اینکه عضو ارتش آمریکا می‌شود. بعد از جنگ، به این دلیل که لینکولن دوباره دچار نامیدی و گیجی نشود عضو سازمانی به نام "The Black Mob" میشود.

بعد از مدتی سه تن از دوستان او بدست اعضای این سازمان به قتل می‌رسند. حال لینکولن می‌خواهد انتقام دوستان خود را این سازمان بگیرد.

  • گیم‌پلی مافیا ۳

مافیا ۳ از سه سبک جهان باز، تیراندازی سوم شخص و اکشن ماجراجویی تشکیل شده است که ترکیب کردن این سه سبک در نوع خود خارق‌العاده می‌باشد.

این بازی در شهر نیو اورلاندز جریان دارد و بازیکن میتواند آزادانه به اکتشاف بپردازد. بازیکن در مافیا می‌تواند به روش های متنوعی مراحل بازی را به پایان برساند. هسته اصلی گیم پلی مافیا تیراندازی است که باتوجه به ویژگی‌های جدید این بازی مانند سنگر کرفتن این روند زیبا می‌شود.

بازی مافیا۳

کد خبر 326859

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha