همشهری آنلاین: بازی دیدنی پرسپولیس و تراکتور با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سپاهان در مصاف با صبا تن به تساوی ۲ بر ۲ داد.

pers

پرسپوليس كه اميد رسيدن به صدر جدول را داشت در دو بازي اخير با از دست دادن امتياز‌ها به مرور از صدر جدول فاصله مي‌گيرد. بازيكنان برانكو به روال هميشه بازي را خوب شروع مي‌كنند و نيمه اول عالي هستند اما در نيمه دوم افت مي‌كنند.

حريفان پرسپوليس از جمله امير قلعه‌نويي دريافته‌اند كه اگر ميانه ميدان را از سرخ‌ها بگيرند آنها كم اثر مي‌شوند. در نيمه نخست آنها در اين هدف خيلي كامياب نبودند و نتيجه آن گل دقيقه 12 رامين رضائيان بود. اما ضربه ايستگاهي بزيكنان تراكتورسازي در برگشت با هوشياري ايران‌پوريان در دقيقه 37 بازي را به تساوي كشاند و اين نتيجه تا آخر باقي ماند.

در تيم در نيمه دوم نيز بارها خطر ساز شدند اما نتوانستند به گل برسند تا پرسپوليس 36 امتيازي يك پله سقوط كند و به رده چهارم جدول برسد. تراكتور نيز با تك امتياز اين بازي 31 امتيازي شد و در مكان هشتم قرار گرفت.

در ديگر بازي يكشنبه (16 اسفند) سپاهان با دو گل زودهنگام دقاقيق 5 و 7 از صبا جلو افتاد اما شاگردان دايي در دقايق 11 و 58 اين گل‌ها را جبران كردند. سپاهان با 25 امتياز در مكان يازدهم جدول جاي گرفت و صباي 30 امتيازي در رده نهم ايستاده است.

آخرين بازي يكشنبه را نفت تهران و ذوب‌آهن برگزار كردند. تك گل دقيقه 28 شاگردان يحيي گل‌محمدي باعث شد تا اين تيم 37 امتيازي شده و بالاتر از پرسپوليس در مكان سوم بايستند. نفتي‌ها نيز با 32 امتياز قبلي خود در مكان ششم جدول مستقر شدند.

کد خبر 327385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha