چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت اچ‌پی لپ‌تاپ جدید خود Spectre را به عنوان جدید‌ترین رکورد‌دار باریکی در میان لپ‌تاپ‌های جهان رونمایی کرد.

لپ‌تاپ

براساس گزارش CNN، اين لپ‌تاپ كه ضخامت آن 1.016 سانتيمتر است،‌ وزني برابر 1.13 كيلوگرم دارد و باريك‌تر و سبك‌تر از مك‌بوك اير 13 اينچي است،‌اگرچه وزن آن كمي بيشتر از از مك‌بوك جديد و لنوو يوگاي 900S است. شركت اچ‌پي درخششي مسي رنگ به لپ‌تاپ جديدش بخشيده تا اين محصول به مذاق كاربراني كه به الكترونيك‌هاي طلايي رنگ علاقمندند، خوش بيايد.

لپ‌تاپ

مشخصات فني Spectre به اندازي‌اي قوي است كه مي‌تواند كاربراني كه قدرت لپ‌تاپ براي آنها از اهميت بالايي برخوردار است را به خود جذب كند. اين لپ‌تاپ از پردازشگر هفت‌هسته‌اي اينتل، حافظه هشت گيگابايتي، و باتري با طول عمر 10 ساعت برخوردار است. شركت اچ‌پي در رونمايي از محصول جديد خود آن را اثري هنري معرفي كرده‌است كه گويي به دست يك هنرمند ساخته شده‌است.

قيمت اين محصول جديد 1170 دلار اعلام شده‌است. شركت اچ‌پي براي رونق بخشيد به بازار راكد رايانه‌هاي خود به يك محرك نياز دارد. در سه ماه آخر سال 2015 اين شركت در بخش فروش لپ‌تاپ‌ها با كاهشي 11 درصدي مواجه شد و در بخش رايانه‌هاي خانگي نيز 14 درصد كاهش فروش داشت. اچ‌پي اميدوار است لپ‌تاپ هنري جديدش بتواند اين شرايط را متحول سازد.

کد خبر 329675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha