سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۱
۰ نفر

همشهری‌انلاین: دبیرکل انصارالله یمن اعلام کرد جنگ یمن به توصیه آمریکا و به دست بازیچه هایش آغاز شد و رژیم صهیونیستی از پایگاه نظامی در اریتره در این تعرض نظامی دخالت می‌کند.

 سید عبدالملک بدرالدین، دبیرکل انصارالله یمن به مناسبت سالگرد شهادت سید حسین الحوثی سخنرانی کرد.

دبیرکل انصارالله یمن گفت: در دومین سال تعرض نظامی به یمن هستیم، تعرضی که به دستور و فرماندهی و توصیه آمریکا، شیطان بزرگ و به دست بازیچه هایش آغاز شد. اسرائیل از جنگ استقبال کرده و در آموزش ها شرکت داشته و دارد. متجاوزان، جنایت‌های وحشتناکی در حق ملت یمن انجام داده‌اند و بیگناهان را به خاک و خون کشیده اند و کشور ما را ویران ساخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه المسیره، بدرالدين افزود: این تجاوز بدون هیچ دلیل و توجیهی آغاز شد و غیر قانونی بود و برای نظام سعودی هیچ منفعتی نداشته است. در حالی که ملت یمن هیچ‌گاه برای همسایگان، تهدید نبوده است اما نظام سعودی به بهانه این‌که قصد دارد از تهدید جلوگیری کند به کشور ما حمله کرد. حمله به ملت یمن به نفع نظام سعودی نبوده و نیست. آنچه در منطقه رخ می دهد برای کشورهای منطقه سود و فایده ای ندارد و راهی برای حل بحران فلسطین نیست و عزت و کرامت را به جهان عرب و اسلام باز نمی‌گرداند. این ناامنی ها فقط به نفع صهیونیست‌هاست. صهیونیسمی که در لابی صهیونیست، آمریکا و اسرائیل نمود پیدا می کند. 

او تاكيد كرد: حوادث 11 سپتامبر ایجاد شد تا توجیه و بهانه‌ای برای انجام بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین توطئه ضد جهان اسلام باشد. پس از این حادثه، بزرگ‌ترین اقدام برای انحراف افکار عمومی جهان انجام شد. زمانی که به افغانستان حمله شد، برخی گفتند که این حملات به افغانستان محدود می شود و زمانی که جنگ به عراق کشیده شد هم برخی نتوانستند اوضاع را به درستی تحلیل کنند. 

دبير كل انصارلله ادامه داد: لابی صهیونیسم تهدید بزرگی برای امنیت جهان و حتی برای کشورهای غربی است. لابی صهیونیسم تلاش می کند میان مردم جهان تفرقه و شکاف ایجاد و جوامع را تضعیف کند و از بین ببرد. آنها (لابی صهیونیسم) از همه امکاناتشان در این راه استفاده می کنند و از امکانات دیگران هم سود می برند و در برخی اوقات حتی کشورها را وادار می کنند که بر ضد خود و یا بر ضد برادرانشان وارد عمل شوند. دیدگاه قرآن، دیدگاهی قومی یا نژادپرستانه نیست بلکه سیاست و رویکرد و ماهیت یهودیان را توصیف می کند. لابی صهیونیسم، این اقدامات را به پشتوانه فعالیت های صدها ساله یهودیان انجام می دهد. 

اولین قدرت لابی صهیونیسم و یهودیان، قدرت خدعه و نیرنگ است. این قدرت تاثیر زیادی بر جهان گذاشته است. این لابی، با قدرت نیرنگ و خدعه، بسیاری از بحران های سیاسی و اقتصادی را بوجود می آورد. یکی از این موضوعات، حوادث 11 سپتامبر است که ساخته و پرداخته لابی صهیونیسم بود و همه جهان را تحت تاثیر قرار داد. آنها این حادثه را بوجود آوردند و از آن سوء استفاده های زیادی کردند. امروز هم آنچه در منطقه در حال رخ دادن است، توطئه لابی صهیونیسم است.

کد خبر 332641

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha