همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه برای محرومیت‌زدایی ازمناطق محروم درسراسرکشور وارد این طرح مشترک با کمیته امداد خمینی(ره) شده است گفت: سالانه ۵۵۰۰ ‌واحد مسکونی با امکانات سپاه و حضور جهادی بسیجیان احداث می‌شود.

 محمدعلی جعفری

به گزارش سپاه نیوز،‌ سردارسرلشكر محمدعلی جعفری درآیین كلنگ‌زنی احداث بیش از20هزار واحد مسكونی در روستای خضیریه كارون خوزستان درجمع مردم اظهاركرد: دراین طرح كه با هدف ایجاد 20 هزار واحد مسكونی در سراسر كشور اجرایی می‌شود سالانه بیش از 5 هزار و 500 واحد مسكونی برای محرومان ساخته می‌شود.

وی اظهاركرد: این طرح حاصل همكاری سازمان بسیج مستضعفین سپاه و كمیته امداد امام خمینی(ره) است و واحدهای ساخته شده به مردم مناطق محروم و مددجویان كمیته امداد تحویل می‌شو‌د.

فرمانده كل سپاه با اشاره به آغاز این طرح درخوزستان گفت: روستای خضیریه در شهرستان كارون كه روستایی محروم است برای آغاز این پروژه انتخاب شده و با اقدام جهادی بسیجیان به‌زودی كار ساخت واحدهای مسكونی آغاز می‌شود.

سرلشكرجعفری افزود: واحدهای تولیدی در این پروژه با نازل‌ترین قیمت و البته با همت والای بسیجیان جهادی احداث می‌شوند.

وی به محرومیت‌های شهرستان كارون نزدیك كلانشهراهواز اشاره كرد و گفت: روستاهای محروم زیادی در این شهر وجود دارد كه باید به‌زودی به آنها خدمات‌رسانی شود لذا سپاه پاسداران برای رفع محرومیت از این منطقه پیشگام شده است.

فرمانده سپاه با بیان اینكه امكانات اولیه طرح توسط سپاه تأمین می‌شود افزود:با حضور منابع انسانی بسیج و جهادگران در این پروژه واحدهای مسكونی ارزان‌قیمت ساخته خواهند شد تا هدیه انقلاب به مردم محروم باشد.

مدت اجرای این پروژه كه 615 واحد مسكونی آن درسال جاری به استان خوزستان تعلق دارد كمتر از یك سال می‌باشد و بسیج سازندگی مسئولیت ساخت این واحدهای مسكونی را در مناطق محروم سراسر كشور برعهده خواهد داشت.

کد خبر 332688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha