همشهری آنلاین: رییس ستاد هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۵ تأکید کرد: شکست مدیران ارشد بی‌بهره از روابط‌عمومی حرفه‌ای، قطعی است.

سید غلامرضا کاظمی دینان

سید غلامرضا کاظمی دینان که در آستانه هفته روابط‌عمومی 1395 در جمع اعضای کمیته‌های اجرایی این ستاد سخن می‌گفت با با بیان این مطلب گفت: اهمیت و کارکردهای روابط‌عمومی‌ها فراسازمانی و حتی فراملی شده و به ضرس قاطع عرض می‌کنم هیچ زمانی، روابط‌عمومی از منزلت فعلی برخوردار نبوده است.

وی با اشاره به اینکه دوره نادیده گرفتن و اهمیت ندادن به جایگاه روابط‌عمومی به پایان رسیده افزود: امروز، مدیران ارشد وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و حتی شرکت‌های بخش خصوصی برای دستیابی به اهداف موردنظرشان به طور حتم، نیازمند بهره‌گیری از توانمندی‌های علم ارتباطات و بویژه روابط‌عمومی حرفه‌ای هستند و در غیر اینصورت شکست آن‌ها قطعی است.

کاظمی دینان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام رسمی برخی از نهادهای حرفه‌ای، چند سالی است که روابط‌عمومی در ردیف مشاغل سخت و استرس‌آور است گفت: نیروی انسانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن نهاد ارتباطی هر سازمان است و لازم است مدیران ارشد، ضمن ارج نهادن به تلاش آن‌ها، اقدامات جدی در جهت حفظ، نگهداشت و ارتقای سلامت روانی و جسمی کارکنان بخش روابط‌عمومی بعمل آورند.

رییس ستاد هفته روابط‌عمومی 1395 با اشاره به اینکه از سال 1392 و با همت تعدادی از فعالان روابط‌عمومی، برگزاری هفته روابط‌عمومی در دستور کار قرار گرفت افزود: بسیار خرسندیم که هفته روابط‌عمومی در کشور با همت بخش خصوصی و پشتیبانی وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی و صنفی شکل گرفت و از تمام علاقمندانی که به پربارتر شدن برنامه‌های این هفته همت گماردند، متشکریم.

کاظمی دینان گفت: هفته روابط‌عمومی از 27 اردیبهشت آغاز و تا 2 خرداد بطول خواهد انجامید.

وی اظهار داشت: برگزاری یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، پنجمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، برگزاری نشست‌های حرفه‌ای و صنفی در تهران و سایر استان‌ها و مراسم پایانی مسابقات فوتسال روابط‌عمومی‌ها جام اولین شهید مدافع حرم روابط‌عمومی‌ها شهید تقی ارغوانی، بخشی از برنامه‌هایی است که علاوه بر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی توسط سازمان‌ها و نهادهای صنفی و حرفه‌ای مختلف تدارک دیده شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.7pr.ir یا تماس تلفنی با شماره 88807453 سئوالات خود را مطرح کنند.

کد خبر 332739

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha