همشهری آنلاین: رویای کریستال پالاس در آخرین دقایق فینال جام حذفی فوتبال انگلستان بر باد رفت.

Van Gaal

فینال جام حذفی انگلستان در سال ۲۰۱۶ که بین دو تیم کریستال پالاس و منچستر یونایتد برگزار شد با پیروزی منچستر یونایتد پایان یافت.

این بازی که در ورزشگاه ومبلی برگزار شد، پس از تساوی یک بر یک در پایان وقت قانونی به وقت اضافه کشیده شد.

در نیمه دوم در دقیقه ۷۸ جیسون پانچن نخستین گل بازی را به سود کریستال پالاس زد٬ اما این برتری بیشتر از ۴ دقیقه دوام نداشت که خوان ماتا بازی را به تساوی کشاند.

در نخستین نیمه وقت اضافه کریس اسمالینگ دومین کارت زرد خود را گرفت و از بازی اخراج شد. با ده نفره شدن منچستر یونایتد، شرایط برای کریستال پالاس مهیا بود تا بزرگ‌ترین افتخار تاریخ خود را رقم بزند، اما در دقیقه ۱۱۰ با گلی که جسی لینگارد٬ بازیکن ۲۳ ساله منچستر یونایتد زد٬ آرزوهای پالاس بر باد رفت.

به گزارش بي بي سي،‌ این دوازدهمین قهرمانی منچستر یونایتد در جام حذفی بود که توانست با رکورد آرسنال در این مسابقات برابری کند. شیاطین سرخ آخرین بار در سال ۲۰۰۴ قهرمان این مسابقات شده بودند.

این قهرمانی نخستین جامی بود که منچستر یونایتد در سه سال گذشته به دست آورده و مهم‌ترین دستاورد لوییز فان خال٬ مربی هلندی در این باشگاه بوده است.

کریستال پالاس یک بار دیگر نیز در سال ۱۹۹۰ به فینال جام حذفی راه یافته بود که آن هم مقابل منچستر یونایتد بود. آن زمان در صورتی که بازی در وقت قانونی مساوی تمام می‌شد٬ دو تیم باید یک بار دیگر بازی می‌کردند.

بازی اول با نتیجه سه بر سه تمام شد و در بازی دوم منچستر یونایتد یک بر صفر پیروز شد. هر دو مسابقه در ومبلی برگزار شد.

 

کد خبر 334639

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha