سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

ستاره سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» که نخستین بار در ۸ سالگی در یک فیلم ایفای نقش کرده بود، سوءاستفاده جنسی از کودکان را یک رفتار عادی و ثابت در هالیوود دانست و آن را با پرونده جنجالی جیمی سویل مقایسه کرد.

سینما هالیود و کودکان

به گزارش همشهري، الايجا جردن‌وود بازيگر 35ساله آمريكايي در گفت‌وگو با ساندي تايمز بريتانيا درباره دوران كودكي خود گفت: «مادرم هميشه مراقب من بود و اجازه نمي‌داد در مهماني‌هاي هاليوودي شركت كنم؛ جايي كه پر از كودك و فضا براي سوءاستفاده فراهم بود.» او با اشاره به اينكه بسياري از كودكان با تماشاي برنامه سويل مجري مشهور بريتانيايي بزرگ شده‌اند، افزود: «تصور اينكه او پس از مرگ متهم به سوءاستفاده از كودكان شده، نابودكننده است. آشكارا اتفاقي مهيب در هاليوود در جريان است و همه‌چيز سازماندهي‌شده به‌نظر مي‌رسد.

در صنعت فيلمسازي هم افراد شرور وجود دارند؛ كساني كه فقط به منافع شخصي خود مي‌انديشند.» وود با تأكيد بر اينكه چنين جرائمي عليه كودكان به دلايل متفاوت رسانه‌اي نمي‌شود، گفت: «تلاش براي فاش كردن آنچه بر كودكان بي‌گناه مي‌رود، يك تراژدي است و زندگي بچه‌ها به شكلي جبران‌ناپذير نابود مي‌شود.» در سال‌هاي اخير چند پرونده سوءاستفاده از كودكان عليه چهره‌هاي سرشناس در هاليوود مطرح شده و بازيگران كودك هم لب به اعتراف گشوده‌اند.

کد خبر 334865

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha